Nowości od Born Pretty Store + recenzja płytki L013 ;)

Hej Dziewczyny! :)


Miesiąc temu przyszła do mnie paczka od Born Pretty Store i zawierała płytkę do stemplowania L013, cyrkonie opalizujące ( nie ma ich na zdjęciu), wzornik który powoli zapełniam oraz w gratisie otrzymałam malutką różową gąbeczkę;)




Chciałam dzisiaj skupić się na płytce BP-L013 którą możecie znaleźć tutaj http://www.bornprettystore.com/heart-diamond-grids-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-l013-65cm-p-19368.html

Uważam że płytki od BPS są naprawdę znakomitej jakości, zawsze odbija mi się cały wzorek, jeszcze nigdy nie miałam z nimi problemu. Wzorki posiadają odpowiednią głębokość, nie są za płytkie (niestety wiem z doświadczenia że płytkie bardzo utrudniają pracę nawet najlepszym lakierem). 
Do stemplowania  używam świetnego, dużego stempelka również od Born Pretty Store  http://www.bornprettystore.com/3pcsset-sell-double-sided-stamping-nail-stamper-scraper-p-12024.html




Płytka posiada piękne wzorki, które wykorzystałam do upiększenia hybrydowych pazurków;) 
Zerknijcie same:






I na koniec chciałabym podzielić się z Wami kuponem rabatowym na 10% zniżki w sklepie BPS- wystarczy wpisać "XKG10" i gotowe ;)




Co o tym sądzicie?:)
Pozdrawiam ;*

5 komentarzy:

  1. Śliczna płytka ;) wyczarowałaś znakomite zdobienia ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna płytka. Może rozejrzę się za nią :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wzory są na tej płytce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...