Nowości od Edbeauty! :):)

Cześć Dziewczynki;)



Jakiś czas temu zaczęłam współpracę ze sklepem internetowym  Edbeauty. W ramach współpracy otrzymałam kilkanaście błyskotek, które po wyjęciu z paczuszki od razu podbiły moje serce;) Ogólnie w sklepie znajdziecie mnóstwo akcesoriów do zdobień od naklejek wodnych, cyrkonii po lakiery, stemple, broszki itd. Podam Wam link i możecie sobie zerknąć, jeśli interesuje Was uzupełnienie swojej kolekcji;) https://www.edbeauty.pl 
No dobrze teraz przejdę do prezentacji paczuszki oraz do przedstawienia kilku stylizacji z akcesoriami ze sklepu Edbeauty.

 

https://www.edbeauty.pl/


Więc na początku pokaże Wam naklejki wodne oraz zwykłe z klejem, które otrzymałam. Widać że w niektórych są już ubytki, nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam testowanie od razu ;D



Kolejne akcesoria to plastikowe ozdoby do zatopienia:


Następnie 2 płytki do stempelków, które posiadają jeszcze na sobie  folię zabezpieczającą, niedługo przedstawie Wam stylizację z poniższymi stempelkami w roli głównej, czekają na swoją kolej.


Cyrkonie kolorowe, srebrne oraz opalizujące:


No i ostatnia... tasiemka do zdobień w kolorze niebieskim:



A teraz przyszedł czas na kilka stylizacji paznokci, które zostały wykonane lakierami hybrydowymi marki Cosmetic Zone;) Na pierwszym i drugim zdjęciu wykorzystałam srebrne cyrkonie, natomiast na 3 naklejki wodne;)




Co o tym sądzicie?:)
Pozdrawiam buziaki:*

16 komentarzy:

  1. Gratuluję nawiązania takiej fajnej współpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne błyskotki i efekt na pazurkach boski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci :D gratuluję !
    Podobają mi się pierwsze pazurki wykonane hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem Twoich pomysłów na wykorzystanie ozdób ;) tez dostałam podobną przesyłkę ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Sama zaczynam prowadzić bloga o paznokciach :D blogopaznokciach.blogspot.com Zapraszam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy :)) Ciekawa jestem tych naklejek co są na całe paznokcie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Super gadżety :) Będziesz miała czym się pobawić ;) Mam nadzieję, że bierzesz też udział w akcji DKMSu i malowaniu wzorku & na paznokciach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Mega mi się podobają te zameczki i piórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne rzeczy :)
    Podpowiesz mi jak zacząć taką współprace ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ozdoby :)
    Twoj blog też jest świetny ;**
    Zapraszam również do mnie : www.zakreconepazury.blogspot.com
    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku świetne te ozdóbki!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;) www.mickeyandsmurfennails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...