Szaraczki ^^

Cześć Dziewczyny!

Mam dla Was kolejne zdobienie, tym razem w odcieniach szarości. Ostatnio spodobały mi się wszelkie odcienie tej barwy:) Dodatkowo przyszły do mnie nowe płytki z Born Pretty Store i jak zwykle musiałam od razu wypróbować...są rewelacyjne!:)
Zapraszam:)

 
Lakiery których użyłam:


  • Seche Vite (top)
  • Essence protecting (baza)
  • Eveline, color edition, nr 921 (cudna szarość a pędzelek jest dość szeroki, niesamowicie ułatwia to nakładanie lakieru, wystarczy jedno pociągniecie)
  • Lemax (biały kolorek, brak numeru ;)
  • Life, nr 14 (ładniejszego srebrnego lakieru nigdy nie widziałam w dodatku jest baardzo tani-gorąco polecam)
  • Essence, nail art stampy polish- nr 001 stamp me! white (nie ma go tutaj ale użyłam go do stempelków:) 





 
Płytki od Born Pretty Store:






 Co sądzicie o takim zdobieniu?:)
Pozdrawiam.
Buziaki:*

7 komentarzy:

  1. Świetne połączenie. ;] Nie ma przepychu - jest w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie kontrastują ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają świetnie. Po prostu cudo na paznokciach można tymi płytkami zrobić. Francja elegancja. Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne połączenie:) wzorek świetnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent dziewczyno, rewelacyjnie Ci to wyszło, a gdyby ktoś jeszcze miał ochotę na więcej pomysłów paznokciowych zapraszam http://ania-paznokcie-malowanie.blogspot.com/

    Brawo Ty !!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...