Holo holo :)

Cześć;)

Witam Was Kochani po długiej przerwie. Miałam ostatnio wiele spraw na głowie i przez to nie dodawałam wpisów systematycznie, ale obiecuję poprawę;) Dziś chciałam Wam pokazać lakier holo;), muszę przyznać, że to jedyny taki lakier w mojej kolekcji. Żałuję że wcześniej ich nie odkryłam ;O efekt jest niesamowity;)  

Zapraszam do oglądania zdjęć;)



Lakiery które użyłam:



  • Miss Sporty, baza
  • Born Pretty Store, Holo Polish, nr 12
  • Life, nr 68
  • Poshe, top
http://www.bornprettystore.com/born-pretty-holographic-holo-glitter-nail-polish-varnish-hologram-effect-p-6410.html

Zerknijcie na lakier od BPS z bliska...;) prawda że śliczny?:) 
(klikając na logo BPS zostaniecie od razu przeniesione na stronę z poniższym lakierem)






Lakier na paznokciach jest czterodniowy, jak widac końcówki są już leciutko starte;)



Co Wy na to?:) Lubicie lakiery holo?:)
Pozdrawiam serdecznie;)

3 komentarze:

  1. Chyba właśnie mnie przekonałaś do niebieskiego koloru na paznokciach, bo ja tylko czerń i czerwień jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhhh cudny! ja też długo broniłam się przed holo, a jak kupiłam swój pierwszy to przepadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten holo :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...