Śnieżynki- pierwsze zimowe zdobienie w tym sezonie! ;)

Cześć Kochane!!!:)


Przyszła zima a wraz z nią nadszedł czas na stworzenie zimowego mani;)
Dziś stawiam na stemplowane śnieżynki;) Jeśli jesteście ciekawe zapraszam;)


Do zdobienia użyłam:



-Paese, diamentowa odżywka 5w1 (baza)
-Manhattan, Lotus Effect, nr 46Q - cudowny burgundowo-bordowy kolorek strasznie przypomina mi lakier Essie toogle to the top, który także skradł moje serce, ale w lakierze Manhattan drobinki są maleńkie
-Poshe, (top)
-Essence, Nail art, nr 001 stamp me! white- lakier idealny to stemplowania



Stempel dostałam do testowania ze sklepu Born Pretty Store możecie znaleźć go tutaj:
Muszę przyznać, ze sprawuje się bardzo dobrze, w całości odbija wzorki i dochodzi do każdego zakamarka na płytce. Jestem z niego bardzo zadowolona.




Płytka, której używałam również pochodzi z Born Pretty Store posiada numer QA57, specjalnie wybrałam motyw ze śnieżynkami:) idealnie wpasują się w zimowy klimat;) Płytka ma "głębokie" wzorki i nie ma opcji żeby się nie odbiły. Za każdym razem wzorek wychodzi idealnie! Gorąco polecam;)





Jak Wam się podoba?:)
Lubicie motyw śnieżynek na paznokciach?
Pozdrawiam:* buziaki

18 komentarzy:

  1. fajne mani ;) mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten stempel i żałuję że nie mam takiej płytki! W połączeniu z tym lakierem wygląda mega Świątecznie! Jestem zachwycona ;-)

    No Semilac nie jest najtańszy ale za to jest dobry ;-) przyrównujac cenę do jakości warto zainwestować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem że są dobre, czytalam o nich wiele pozytywnych opinii:-) muszę sobie sprawić kilka ale to dopiero po wypłacie; D

      Usuń
  3. wygląda to pięknie i bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie prezentują się tak zimowo przyozdobione pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialną bazę sobie wybrałaś pod stemple :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...