Mikołajki- co w tym roku przysiósł mi blogowy Mikołaj? ;)

Cześć Dziewczynki;)


Dzisiaj odwiedził mnie listonosz i przyniósł mi paczuszkę, nie wiedziałam  że tak szybciutko dostanę mikołajkową paczkę;) Ogólnie cała akcja jest świetna, nigdy nie wiemy co jest w paczce, a otwieranie jej to prawdziwa frajda!
Pierwszy brałam udział w blogowych mikołajkach;) Były one zorganizowane przez Just Beauty.
Wylosowała mnie Iza z bloga Pogodowa testuje (bardzo Ci dziękuję, paczka jest świetna!;)


Jeśli jesteście zainteresowane zawartością paczuszki to zapraszam do czytania;)

Paczuszka po odpakowaniu...


a teraz po kolei...

Oczywiście jak zawsze słodycze muszą być ( niestety ja nie przepadam za słodyczami, ale w domu z pewnością ktoś się nimi zaopiekuje;D )

  • Balea, Waniliowy balsam do ciała pod prysznic (zapach obłędny!!!:), ogólnie 1  raz gości u mnie produkt tej marki, ciekawe jak się sprawdzi, jak na razie zapach ma taki ze aż chce się go zjeść
  • Miss Sporty, Lash Millionaire, efekt sztucznych rzęs- 002 extra black, pierwszy raz widzę taki tusz, końcówka jest bardzo fajna, zapowiada się ciekawie;)
  • P2, Volume gloss, nr 070 funky babe, cudowny róż, jestem mega zadowolona
  • P2, Volume gloss, nr 200 crazy beauty, piękny odcień niebieskiego, już mam wizję moich paznokci ;D

...i na koniec pilniczek ( mój wierny towarzysz ;D), srebrne wkręciki i wosk Yankee Candle- storm watch.


Oczywiście nie mogłam już wytrzymać... i od razu rozpaliłam w moim kominku, czuję teraz śliczny męski i świeży zapach mhhhh;) idealny na taką porę roku;)


Jeszcze raz bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w akcji i ....dziękuję za świetną paczkę,  Iza trafiłaś w 10! Buziaki dla Was Dziewczyny:*
Pozdrawiam!:)

13 komentarzy:

  1. Swietna zawartość i ja byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;D ciesze się że trafiłam, a tak się obawiałam czy wszystko się spodoba ;*
    Co do Yankee - Storm Watch to unikat niedostępny u nas w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne , ciekawe co dla mnie bedzie miał Mikołaj ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny pikniczek!Storm Watch musi super pachnieć, już go sobie wyobrażam... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna paczka ;-) Ten wosk muszę kupić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery z P2 są bardzo dobre, a ten żel z Balei z chęcią bym sprawdziła:)spisała sie Iza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakierów i unikalnego wosku zazdroszczę! Świetna paczka, pozazdrościć no i pogratulować Mikołajce, że tak idealnie trafiła :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paczuszka :) Toblerone jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna paczuszka. Zwłaszcza balsam sama chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna akcja,jak miło byc obdarowanym i obdarowywac innych;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...