Listopadowo-grudniowe nowości;)

Hej dziewczyny!;)


Uzbierało mi się troszkę nowości,  od razu mówię że tym razem nie są one tylko kosmetyczne. 
Ostatnio mam fioła na punkcie dodatków do domu (najczęściej w białym kolorze)- odbija mi już na tym punkcie, wszystkie półki i półeczki już są zapełnione;)
A wiec zapraszam..;)




Już od dłuższego czasu "chodziły za mną"  błyszczyki Manhattan Soft Mat, w końcu znalazłam je na allegro za jedyne 4,99 zł za sztukę , od razu kupiłam hurtem;) Mają bardzo ładne matowe wykończenie a przy tym nie wysuszają ust, a zapach... obłędny;) Numerki od lewej:
  • 31S
  • 56K
  • 54L
  • 95M


Kolejne perełki w mojej kolekcji do ust:
  • Golden Rose, Vision lipstick z witaminą E, nr 125, to zabójczy jagodowy kolorek, na zdjęciu widać że już troszkę jej zużyłam, według mnie ten kolor jest idealny na sezon jesień/zima, w dodatku ślicznie wybiela zęby
  • Rimmel, Lasting finish by Kate Moss, nr 20, cudowny odcień fuksji, kupiłam ją w promocji za ok. 13 zł, wiem że pora roku nie sprzyja jej noszeniu, ale zakochałam się w tym kolorze




Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka ze szczotką Tangle Teezer;) Tyle jest wokół niej szumu że wreszcie i ja się skusiłam. Dałam za nią jedynie 22,99 zł w sklepie internetowym merlin.pl, nie wiem co mnie napadło ale wybrałam kolor różowy :D zobaczymy czy się sprawdzi, wiem że albo się ją kocha albo nienawidzi;)


Oczywiście nie mogło się obyć bez zakupów wosków Yankee Candle :D Postanowiłam sprawić sobie także kominek, mój poprzedni był troszkę za mały, zapach wosków szybko się ulatniał i po prostu było czuć  "spaleniznę". Ten jest idealny jeśli chodzi o wielkość i ogólnie najbardziej przypadł mi do gustu spośród wszystkich;) kosztował około 45 zł.
Zobaczcie tylko jakie ma śliczne motylki:)


I na koniec troszkę dodatków do domu:





  • świeczki i podstawka IKEA-świeczki od 5 do 9 zł, podstawka 9,99zł)








  • świecznik PEPCO- 4,99 zł
  • koszyczek NETTO- 6,99 zł









  • świecznik- 9,99zł i ozdobne serduszko 7,99zł PEPCO






A tutaj Moje Drogie wykonałam coś sama własnoręcznie;D pewnie kojarzycie Cotton Balls.. postanowiłam wykonać swoje własne;) 

Kupiłam:
  • baloniki wodne (są fajniejsze bo po nadmuchaniu są idealnie okrągłe a zwykłe balony mają kształt jajka)
  • kordonki (odcienie od białego po brąz i beż)
  • klej wikolowy
  • lampki LED  na baterie 20 sztuk
Może nie wygląda to jakoś profesjonalnie, ale ja jestem zadowolona, wieczorem wygląda to ślicznie, bardzo klimatycznie, nastrojowo i oczywiście oryginalnie;)



 To już wszystko;) Pozdrawiam Was:)
Buziaki:*

8 komentarzy:

  1. cotton balls wyglądają świetnie! :) wspaniałe nowości, wiele z nich miałam i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. wow cotton balls wyszły cudnie, tylko nie wiem gdzie znaleźć te baloniki wodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytalam że sa w sklepach z zabawkami i w sklepach z przyporami szkolnymi dla dzieci. Ja jednak zamowilam na allegro;) 60 sztuk za 7,99 zl. ( juz z przesyłka)

      Usuń
  3. Śliczny kominek. Gratuluję wykonania własnoręcznie cotton balls. Świetnie Ci wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie pokaż jak prezentują się błyszczyki Manhattan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świece. Jest to jedyny element dekoracyjny, bez którego nie wyobrażam sobie życia :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...