Biosil Plus- suplement diety, zdrowe włosy i cera


Hej Kochane;)


Dzisiaj mam dla Was kolejny post o suplemencie, tym razem ma on za zadanie zadbać o nasze włosy i cerę chcecie zobaczyć jak się spisał?:) Zapraszam!:)


Od producenta:

Biosil to suplement diety, który zawiera wszystkie najważniejsze składniki odpowiedzialne za właściwe funkcjonowanie skóry i włosów. Są nimi biotyna, witamina B5, cynk oraz krzem. Biotyna, czyli witamina B7 zawiera cząsteczki siarki, która chroni naszą skórę, włosy i paznokcie. Docierając do odpowiednich komórek dostarcza tego cennego organizmowi pierwiastka. Witamina B5 przyspiesza natomiast wzrost włosów, odżywia je i sprawia, że stają się lśniące i silne. Dodatkowo regeneruje komórki, dzięki czemu przyspiesza gojenie ran i oparzeń, co ma szczególne znaczenie w czasie letnich kąpieli słonecznych.

Również cynk ma zbawienny wpływ na stan naszej skóry – łagodzi wszelkie podrażnienia. Wzmacnia także nasze włosy i paznokcie. Krzem natomiast spowalnia procesy starzenia się skóry, zapobiega jej stanom zapalnym i przeciwdziała w powstawaniu przebarwień. Ogranicza także wypadanie włosów oraz przyspiesza ich wzrost.

Połączenie tych czterech składników jest wszystkim, czego potrzebujesz, by po wakacjach olśniewać pięknym wyglądem. Nie musisz już tracić czasu na kosztowne kuracje u fryzjera, czy zabiegi w salonie kosmetycznym. Biosil sprawi, że twoje włosy staną się zdrowe i sprężyste, a skóra odzyska odpowiedni poziom nawilżenia. Wystarczy jedna tabletka dziennie!




Kuracja Biosil'em trwała u mnie 2 miesiące i muszę Wam powiedzieć że efekty zauważalne są nie tylko przeze mnie ale i przez ludzi z którymi przebywam. Zacznę od tego że tabletki mają przyjemny miętowy zapach i smak, są małe i bardzo dobrze się je połyka, ich konsystencja jest "pudrowa". 
Zażywałam codziennie jedną tabletkę i po miesiącu zauważyłam że moje włosy stały się niesamowicie lśniące, nawet koleżanki z pracy pytały się czego używam bo nie mogą się napatrzeć na blask moich włosów;) Strasznie jestem z tego zadowolona, tym bardziej że farbuję włosy i wiadomo, że przez to są osłabione ale faktycznie stały się mocno lśniące. Dodatkowo nie widzę już "dywanu z włosów" na mojej podłodze w łazience po suszeniu;) Stały się mocniejsze, bardziej elastyczne i odżywione;)
Jeśli chodzi o cerę to nigdy nie miałam z nią problemów, nie mam trądziku ani pojedynczych wyprysków, wiec  suplement nie miał co naprawiać;)
Szczerze mówiąc jestem z niego bardzo bardzo zadowolona i wiem, że sięgnę po niego jeszcze nie jeden raz, tym bardziej że cena jest bardzo przystępna ok. 13 zł;)


Pozdrawiam;)

Prudukt testowany dzięki portalowi:


2 komentarze:

  1. Ja obecnie łykam tran (źródło witamin A+E i NKT) oraz kompleks witamin z grupy B :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena i opisane przez ciebie efekty kuszą do zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...