Panterka w plenerze;)


Hej Kochane!:)


Dzisiaj mam dla Was króciutki i przyjemny post;) Wczoraj zmalowałam nowy wzorek i postanowiłam Wam go zaprezentować. To bardzo delikatny i cielisty manicure z dodatkiem "pazurka" jakim jest panterka;) Szczerze mówiąc... panterkę robię 2 raz w życiu, więc wybaczcie mi za niedociągnięcia;)
Zapraszam do oglądania zdjęć:)
Do zdobienia użyłam:



  • Life, nr 33 (ulubieniec wśród nudziaków)
  • Seche, porcelain II
  • My Secret, nr 149 cocoa
  • Wibo, extreme nails, nr 34
  • Poshe (top)








Co Wy na to?:)
Buziaki:*

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się, bo stonowane barwy sprawiają, że nie jest tandetna :) Bardzo ładne pazurki masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz naprawdę bardzo ładne paznokcie i zazdroszczę Ci tego, że potrafisz w tak perfekcyjny sposób pomalować paznokcie:) Ja wybieram zazwyczaj brokatowe lub perłowe paznokcie, na których nie widać ewentualnych niedociągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No wygląda prześlicznie!! Ładny, delikatny - to coś co lubię :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się - stonowane kolorki, a za razem z charakterem :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...