Hybrydy- neonowa czerwień...


Cześć Dziewczyny!


Jakiś czas temu kupiłam sobie zestaw do hybrydowych pazurków. Moja stara lampa UV już nie dawała rady i w dodatku była strasznie malutka, w sumie ma już 6 lat wiec musiałam wymienić ją na lepszy model;) W skład zestawu wchodziło m.in. 6 lakierów hybrydowych marki EM Nail, szczerze mówiąc jestem bardzo zaskoczona wysoką jakością tych lakierów. Konsystencja jest idealna ...nie za rzadka nie za gęsta, bardzo ładnie się rozprowadzają a kolory... są cudowne. Podaję Wam link do zestawu który kupiłam na allegro... możecie sobie zerknąć na kolory hybrydek K-L-I-K :). Tym razem sięgnęłam po neonową czerwień wpadającą leciutko w koral. Przyznam Wam się że hybrydy robię 2 raz w życiu:)

Lakiery hybrydowe, których użyłam:





Jak tylko zobaczyłam na aukcji top ze złotymi drobinkami, od razu wiedziałam że musi wpaść w moje rączki, wygląda jak złota potłuczona bombka, drobinki posiadają nieregularny kształt, dają niesamowity efekt. Zobaczcie same;)

(paznokcie robiłam w zeszły czwartek a zdjęcia wczoraj, odrościk już lekko widoczny)






I jak? Co sądzicie o tym kolorze?
Lubicie hybrydowe paznokcie?
Pozdrawiam;*

15 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze przyjemności nosić hybrydowego lakieru, ale bardzo mi się podobają. A ten kolor bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. marzenie miec takie paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne paznokietki, śliczny lakier :)

    Co powiesz na wspólna obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyskotki <3 Bardzo ładny kolor lakieru.

    Zapraszam do udziału w projekcie http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/11/christmas-songs-nail-art-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne paznokcie! Używasz jakiejś odżywki, że tak ładnie Ci rosną i nie łamią się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam odżywek;) po prostu takie są;)

      Usuń
  7. Ile warstw koloru nakładałaś? Jakie masz jeszcze kolory z Em Nail ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nakładałam 2 warstwy koloru i top;) kolory mam różne, odcienie niebieskiego, beżu, mietę czerwienie, pomarańcze i złoty:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...