Eveline,Just epil! + Argan Oil 9w1 Kojący balsam-kompres po depilacji


Hej Kochane!

 

Mam dla Was kolejną recenzję produktu marki Eveline, tym razem jest to balsam-kompres do ciała-od razu mówię... jak dla mnie ideał;) za 125 ml płacimy ok. 8-9 zł.

  
Od producenta...

Balsam-Kompres po depilacji 9 w 1 intensywnie odżywia skórę po depilacji i chroni jej naturalną równowagę. Zawiera unikalny kompleks najcenniejszych składników regenerujących, nawilżających i wygładzających skórę: olejek arganowy, proteiny jedwabiu, ekstrakt z liści oliwki, kwas hialuronowy, mocznik, glukozę, kompleks witamin A+E+F, D-Panthenol i allantoinę.

BŁYSKAWICZNE DZIAŁANIE:
1. Nadaje efekt aksamitnie gładkiej skóry.
2. Koi i łagodzi podrażnienia.
3. Skutecznie wygładza.
4. Zapewnia ultranawilżenie do 24h.
5. Zmiękcza i uelastycznia naskórek.
6. Aktywnie regeneruje.
7. Chroni skórę przed starzeniem się.
8. Zatrzymuje wodę w komórkach.
9. Przywraca zdrowy koloryt.

Wyjątkowe połączenie składników aktywnych zapewnia skórze idealną pielęgnację i regenerację. Balsam łatwo się wchłania i natychmiast przywraca skórze elastyczność i jedwabistą gładkość.
Regularne stosowanie balsamu spowalnia odrastanie niechcianych włosków, co znacznie wydłuża czas między kolejnymi zabiegami depilacji.


Zacznę jak zwykle od opakowania;) czyli produkt zamknięty jest w tubeczce o bardzo ciakawej szacie graficznej. Cieszę się że tubka ta jest zamykana a nie odkręcana;) jestem leniuchem dlatego nie lubię odkręcanych produktów;D
Konsystencja balsamu jest inna niż te, które posiadałam wcześniej. Balsam jest gęsty i niesamowicie wydajny. Bardzo dobrze się rozprowadza i momentalnie wchłania a jego zapach jest rozbrajający!!! w dodatku długo utrzymuje się na skórze.


Jeśli chodzi o depilację i moje nogi to są one niesamowicie wrażliwe i często zdarza mi się że mam uczulenie na balsamy, wtedy moja skóra staje się piekąca, czerwona i dosłownie mnie boli. Balsam w tym przypadku idealnie się spisuje. Łagodzi podrażnienia po goleniu, wygładza skórę i pozostawia ją naprawdę gładką jak aksamit, nie wiem jak to jest możliwe ale serio jest mięciutka jak skóra niemowlaczka;) Jestem z niego niesamowicie zadowolona ale troszkę zwiększyłabym jego pojemność bo 125 ml to baaardzo malutko.


Lubicie produkty z olejkiem arganowym?? 
A może też macie wrażliwą skórę na nogach i jakieś swoje "sposoby" na tą dolegliwość?:)
Pozdrawiam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...