Eveline, Art Scenic, korektor do brwi-brązowy


Hej!:)

Kolejnym produktem, który dostałam od Eveline w ramach serpniowo-wrześniowego testowania jest korektor do brwi o brązowym odcieniu. Pierwszy raz mam styczność z takim kosmetykiem zazwyczaj używałam kredki do brwi lub cieni. Tym razem jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Jeśłi interesują Was takie produkty tego typu to zapraszam:)

Od producenta...


Korektor Art Scenic 3w1:

-przyciemnia-nabłyszcza-optycznie reguluje brwi

Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu.Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym.


Korektor prezentuje się jak brązowy tusz do rzęs:) posiada szczoteczkę z włosia co nie koniecznie jest wygodne do aplikacji produktu na brwi. 


Jestem brunetką, moje brwi są kruczoczarne a do testowania dostałam brązową opcję (dostępna jest również czarna) jednak jestem z niej bardzo zadowolona bo nie lubię gdy moje brwi są dodatkowo przyciemnione, wyglądają wtedy na "przerysowane" i po prostu tandetne. 
Korektor ujarzmia moje brwi i bardzo wygładza, widać że są zdyscyplinowane i wygladają bardzo estetycznie. Od razu cały makijaż nabiera wyrazistości, jednak to oczy i brwi są najważniejszym elementem naszej twarzy. Jak widać na zdjeciu poniżej kolor jest bardzo delikatny i naturalny (chłodny brąz bez rudych tonów).


Jeśli macie jaśniejszą oprawę to będzie do Was również pasował.
Produkt jest według mnie godny polecenia:)




Pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. ja się z tym produktem nie polubiłam :( nic mi nie dawał..

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno można dostać je wszystkie w sklepie internetowym ;) A stacjonarnie niestety nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...