Eveline, Aqua platinum, nr 484- kryjąca pomadka do ust

Cześć Dziewczyny!

Nadszedł czas na recenzję pomadki od Eveline z serii Aqua platinum w kolorze 484, czyli perłowo blady róż, możecie ją dostać za ok. 10 zł, seria ta posiada bogatą gamę kolorystyczną.




Kilka słów od producenta...

Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin.

Nadaje piękny i głęboki kolor

Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta
Zawiera filtry UV




Chciałabym zacząć od plusów testowanej pomadki... a więc, opakowanie jest bardzo bardzo eleganckie wykonane z wysokiej jakości czarnego plastiku połączonego ze złotymiu elementami. Jest dosyć wytrzymałe, nosząc ją codziennie w torebce nie zauważyłam by zmieniło sie choć troszkę, nadal wygląda jak nowe.


Zapach pomadki, również przypadł mi do gustu, jest bardzo delikatny i przyjemny, przypomina mi arbuza a moze nawet melona:)


Pomadka ma bardzo rzadką konsystencję, lekko się rozprowadza i nie jest tępa. Natomiast krycie pozostawia tutaj wiele do życzenia. Zostawia bardzo nieestetyczne smugi na ustach przez swój jasno perłowy kolor. Nie jest w stanie całkowicie pokryć kolorem naszych warg, zawsze pozostają jakieś prześwity. Ciekawe czy w każdym przypadku tak się dzieje, czy to tylko wina koloru. 
Niestety ale kolor 484 nie przypadł mi do gustu jest stanowczo za jasny i wyglada "trupio", co nie wygląda dobrze. Dodatkowo jest perłowa, a ja akceptuję tylko pastelowe kolorki na ustach, bez drobinek i brokatów. 


Pomadka ma w sobie taki skłądnik, który powoduje u mnie okropne drapanie w gardle oraz napady suchego kaszlu. Najwyraźniej jakiś składnik działa na mnie drażniąco. Na ustach utrzymuje sie ok. 3 godzin, następnie zbiera się w załamaniach.

A tak prezentuje się na moich ustach...


Pomadka nie przekonała mnie do siebie głównie przez swój kolor, myślę że dam jej kolejną szansę ale oczywiście wybiorę inny kolorek koniecznie bez drobinek:)

Miałyście kiedyś tą pomadke? Co o niej sądzicie?
Pozdrawiam!;)


2 komentarze:

  1. Zupełnie nie mój kolor, ale pomadki z tej serii bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mój kolorek, zamierzam sięgnac po inny:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...