Sierpniowe nowości:)

Cześć Dziewczyny!;)


Przyszedł koniec sierpnia a z nim uzbierało mi się troszkę kosmetycznych nowości. 
Jak zwykle będąc w drogerii nie mogę wyjść chociaż bez jednego lakieru do paznokci ;D to już normalka;D
Co tu dużo gadać...zapraszam do oglądania;)


  • Dermedic, HydraIn 3, płyn micelarny - dostałam go za ok. 8 zł przy kasie w Super-Pharm
  • 4 Long Lashes, serum przyspieszające wzrost rzęs- z tym serum jest już dłuższa historia... a więc... od dawna chciałam je kupić bo czytałam bardzo wiele pozytywnych opinii na jego temat ale jak dla mnie cena 80 zł za 3ml (Rossmann) jest masakrycznie wielka, akurat złożyło się że w Super-Pharm serum jest obecnie w promocji z kartą Life Style i można je dostać za jedyne 39zł, nie przepuściłam takiej okazji musiałam je mieć;) Posiada bardzo ładne, estetyczne opakowanie i wg. sprzedawcy powinno starczyć na 6 miesięcy (okaże się), efekty także Wam przedstawię;) 



  • Sally Hansen, Insta-Dri, bardzo polubiłam się z tym wysuszaczem i jak na razie odstawiłam na bok Poshe i Seche Vite;) kupiłam go za jedyne 12 zł (-60% w Super-Pharm)
  • Life, nr. 11 (piękny metaliczny fiolet, na zdjęciu ten kolorek wiele traci niestety)
  • Life, nr. 04 (subtelny, kremowy róż posiada maleńkie opalizujące różowe drobinki, ale trzeba się dokładnie przyjrzeć by je zauważyć) 
  • Life, nr. 13, (piękna głęboka czerwień, ostatnio zauważyłam że mam tylko jeden czerwony lakier więc postanowiłam wypełnić braki:)
  • Rimmel, 60 deconds, nr. 430 coralicious ( intensywny koral, wersja o niebo lepsza niż Rity Ory)
  • Life, nr. 68 (piekny turkusowo morski kolorek, którego brakuje w mojej kolekcji, jak dla mnie idealny na jesień i zimę)



  • Christian Dior, Miss Dior Cherie (wreszcie znalazłam moje ukochane perfumy, gdzieś kiedyś poczułam ten zapach i próbowałam go odnaleźć aż wreszcie mi się udało i..... mam calutkie 100 ml tego cudeńka- ubytek po 2 tygodniach;)

  • Eveline, mega size, pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs ( ma ciekawą i fajnie wyprofilowaną szczoteczkę, ciekawe czy się sprawdzi)

  • Maybelline, big eyes ( kupiłam go w promocji za 9,99zł, tuszu używam codziennie więc zawsze dodatkowe opakowanie się przyda, szczoteczki są z włosia, zobaczymy czy się nadaje ;))


Mam koleżankę, która zajmuje się rozprowadzaniem kosmetyków FM, postanowiłam skusić się na kilka rzeczy;)


  • FM, perfumy nr. 80 odpowiednik Christian Dior-Miss Dior Cherie, powiem Wam że gdyby nie mniejsza intensywność to nie odróżniłabym tych zapachów, strasznie jestem zadowolona
  • FM, błyszczyk do ust, fruity lip gloss ( słodziutki, owocowy błyszczyk, nadaje bordowy odcień naszym ustom)
  • FM, kryjący korektor pod oczy ( bardzo ładnie kryje i jest dość trwały)


Udało mi się zakwalifikować do sierpniowo-wrześniowego testowania nowości marki EVELINE. 
Jakiś czas temu dostałam paczuszkę a w niej...



  • Eveline, kojący-balsam kompres po depilacji 9w1 , spektakularny efekt idealnie aksamitnej skóry
  • Eveline, ultradelikatny nawilżający krem do depilacji 9w1 + szpatułka, skutecznie spowalnia odrastanie włosków pozostawia skórę aksamitnie gładką


  • Eveline, Lacta MED, żel do higieny intymnej 3w1 ( zaczęłam go stosować tego samego dnia co otrzymałam paczkę, bardzo mi przypomina Lactacyd, jest mega delikatny i ślicznie pachnie, jak na razie nie podrażnia)
  • Eveline, korektor do brwi, 3w1
  • Eveline, SOS lash booster, multifunkcyjne serum do rzęs 5w1 z olejkiem arganowym
  • Eveline, Aqua platinum, pomadka do ust nr. 484 (różowy nudziak z malutkimi drobinkami, ślicznie pachnie melonem, arbuzem)
  • Eveline, pomadka do ust, nr. 641 ( niestety nie jest mój gust, perłowo różowy kolor o cukierkowym zapachu)

To już wszystko na dziś:) Czy posiadacie coś z tych rzeczy? 
Jeśli tak to chciałabym poznać Waszą opinię na ich temat:)
Pozdrawiam!:)

12 komentarzy:

  1. Fajne nowości ;) Z tych rzeczy mam tylko Sally Hansen Insta-Dri i tak samo jak Ty bardzo go polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! sporo nowości :) mam nadzieję, że testy wyjdą pomyślnie.
    Z tych kosmetyków miałam micel z Dermedic, który u mnie sprawdził się raczej jako tonik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi lakierami do paznokci masz tak jak ja :-) Szminkę z Eveline mam, ale matową i nawet jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne lakiery ♥ Nowości super !! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z perfum i lakierów zadowolona jestem najbardziej;)

      Usuń
  5. Świetne nowości, perfumy Miss Dior Cherie cudnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak;) wg mnie najpiękniejsze perfumy na świecie;)

      Usuń
  6. jestem ciekawa kosmetyków z fm...:) nic nie mam z tej marki, a w sumie nic nie słyszałam o tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...