Deep purple ^^

Hej!!!

Dzisiaj mam dla Was kolejne zdobienie, banalnie proste ale jak dla mnie bardzo eleganckie i robiące wrażenie;) Wielkimi krokami zbliża się jesień, więc kolory na naszych pazurkach też się zmienią, a przynajmniej u mnie;) Jesienią stawiam na stonowane, spokojne kolory...na neony nie odważyłabym się;) Jednak są one typowe dla lata. Dziś postawiłam fiolet z domieszką różu. Same oceńcie;)
Zapraszam!




Lakiery, których użyłam:



  • Paese, odżywka do paznokci 5in1 (baza)
  • Golden Rose, Rich Color, nr. 26
  • Essence, nail art special effect topper, nr. 02 circus confetti
  • Sally Hansen, Insta-Dri (top)







Co o tym sądzicie?:)
Buziaki:*


5 komentarzy:

  1. Mam podobny fiolecik z Essie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super.. fiolecik ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam inspirację na mój kolejny manicure. Pięknie pomalowane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...