Tańsze wcale nie znaczy gorsze!!! :)

Cześć Dziewczyny!!!

Dawno mnie tutaj nie było, ale znalazłam nową pracę i całkowicie mnie pochłonęła dodatkowo jestem w trakcie sesji więc czasu mam naprawdę niewiele:( Postaram się to jednak zmienić i coraz częściej dodawać posty, które mam nadzieję przypadną Wam do gustu:) Dzisiaj chciałabym Wam troszkę poopowiadać o mich tanich kosmetycznych perełkach z przeróżnych miejsc. Niektóre osoby wstydzą się kupowania czegokolwiek z np. Biedronki, uwierzcie mi znam takie przypadki. niektóre produkty pochodzące z tego super marketu są naprawdę dobrej jakości a dodatkowym plusem jest ich baaardzo niska cena.
No dobrze więc zaczynajmy:)

Żel pod prysznic, BeBeauty, Spa-Japonia, 300ml za ok. 5zł





Jak dla mnie rewelacja!!! Cudny, świeży zapach, jest mega wydajny i starcza na bardzo długo. Poręczna buteleczka, dodatkowo posiada drobne masujące kuleczki nic dodać nic ująć:)














Płyn micelarny, BeBeauty, do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu- 
skóra wrażliwa, 400ml za ok. 8zł.



Kolejna perełka jak już wiecie;) pełno go wszędzie... na blogach na kanałach you tube, cieszy się ogromną popularnością. Jest bardzo delikatny, nie podrażnia, znakomicie oczyszcza i odświeża skórę a przy tym bardzo ładnie pachnie. Stosowałam wiele kosmetyków tego typu ale nawet taka jak Eucerin nie umywa się do micelka z Biedronki.










Normalizujący peeling oczyszczający, BeBeauty, skóra mieszana i tłusta, 150 ml za ok. 5zł.


Kolejny ulubieniec z Biedronkowych półek. Żel jest dla mnie idealny... jest niesamowicie delikatny, nie ściąga skóry, bardzo dobrze ją oczyszcza a przy tym lekko peelinguje ponieważ zawiera w sobie maleńkie drobinki. zapach również jest świetny, bardzo świeży i orzeźwiający.













Peeling do stóp, usuwa zrogowacenia i zgrubienia naskórka, złuszczający gruboziarnisty, 75ml za ok. 4zł



która z nas nie chciałaby żeby nasze stopy były piękne i zadbane latem. ten peeling mi w zupełności pomógł. Posiada twarde drobinki mam wrażenie jakby pumeks był pokruszony i wsypany do tubki:D Stopy sa po nim bardzo delikatne i mięciutkie w dotyku. Jak dla mnie bomba!











Lakiery do paznokci Lemax i Quiz(Safari) za ok. 3zł


(od lewej) Wreszcie znalazłam idealny biały lakier nie wyglądający na paznokciach jak korektor:0 pozostałe lakiery sa neonowe, nigdzie takich nie mogłam takich dorwać a tu proszę az oczy bolą tak rażą !;) Bardzo długo się trzymają, nie odpryskują. Jak dla mnie rewelacja;)




Essence, róż do policzków, nr. 10 heat wave, 8g za ok. 15zł



Długo szukałam takiego produktu, róż jest całkowicie matowy, znakomicie się rozprowadza i nie tworzy placków. Kolor jest naprawdę zdumiewający, możemy je mieszać lub używać oddzielnie w zależności od naszego kaprysu. Wiem że nie zamieniłabym go na żaden inny!;)










Marion, 7 efektów, ultralekka odżywka z olejkiem arganowym, 120 ml za ok. 8 zł



Poleciła mi ją moja koleżanka i jestem jej za to niezmiernie wdzięczna. Ostatnio lekko rozjaśniłam moje włosy i niestety zrobiły się strasznie suche. Miałam ogromne problemy z rozczesaniem ich po myciu oraz wyglądały jak siano. Odżywka dyscyplinuje moje włosy i wygładza je, nie mówiąc już o bezproblemowym rozczesywaniu. oczywiście nie obciąża włosów, jest leciutka i znakomicie pachnie! Nadaje włosom naturalny wygląd i blask;) warto spróbować;)







To już wszystko z moich perełek:) Czy Wy też posiadacie ulubieńców z niższych półek?:)
Chciałam Wam jeszcze zaprezentować moje pazurki z naklejkami wodnymi od Born Pretty Store!:)





Pozdrawiam Was serdecznie!
Buziaki:*

7 komentarzy:

  1. płyn micelarny z biedronki bardzo lubię, mialam tez peeling idla mnie byl ok, a tę odżywkę z marion uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też Marion po raz kolejny mnie zaskakuje;)

      Usuń
  2. różu i żelu pod prysznic chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co miałam z Twoich propozycji to lakiery do paznokcie ! I bardzo je lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mogę polecić z kolorówki puder sensique - kosztuje kolo 8 zł teraz w naturze jest promocja i można go dorwać za 5 ! Ładnie matuje , trzyma się dosyć długo jednak jeśli robie makijaż o 8 rano to koło 16-17 czasami poprawiam :) jest jednak idealny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...