Cytrynki:)

Hej Dziewczynki:)

W okresie letnim, mamy okazje by poszaleć z kolorkami na naszych paznokciach. Szczerze mówiąc zauważyłam na ulicy, że kobiety ( w rożnym wieku) coraz częściej stawiają na wyraźne, nasycone kolory a nawet te jaskrawe -neonowe;) Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze zwracam uwagę na paznokcie,manicure to podstawa!;)  Nie pamiętam kiedy ostatnio wyszłam w "golaskach" ;D
Ostatnio postawiłam na cytrynowy kolorek;) Zerknijcie jeśli macie ochotę;)



Lakiery których użyłam:



  • My Secret, Hot Colors, nr. 179 yellow
  • My Secret, mr. 104
  • Eveline, 8w1 (baza)
  • Sally Hansen, Insta-Dri (top) - nie miałam pojęcia że ten top tak znakomicie się spisuje, a przede wszystkim nie ściąga lakieru, chyba się polubimy na dłużej;)







Co sadzicie o takim kolorze na lato?
Pozdrawiam:*


13 komentarzy:

  1. Nabrałam ochotę na cytrynkowy kolorek na pazurkach :) Śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że chyba jeszcze nigdy nie pomalowałam paznokci na żółto, ale po przeczytaniu tego posta nabrałam niezłej ochoty! A tak przy okazji, co sądzisz o tej odżywce Sally Hansen 8w1 ? Mam ją w domu, ale jeszcze nie używałam i nie wiem jak działa na dłuższą metę.
    Zapraszam też do mnie - http://akcjamanikuracja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o 8w1 Eveline? jeśli tak to trzeba na nią uważać, ja używam ją tylko jako bazę i to baaardzo rzadko bo szczypały mnie kiedyś od niej paznokcie. Natomiast Sally Hansen to świetny wysuszacz troszkę gorszy od Poshe ale to minimalnie!;) właśnie kupiłam 2 opakowanie Sally Hansen w promocji w SP:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...