Nude :)



Hej Kochane!

Dawno mnie tutaj nie było ale postaram się to nadrobić. Moje pazurki ostatnio były w opłakanym stanie dlatego nie wstawiałam żadnych zdobień, ale teraz "wychodzą na prostą" jeśli można to tak ująć. Dzisiaj mam dla Was lekkie delikatne i bardzo eleganckie zdobienie  z nudziakowo-złotym akcentem z odrobinką czarnej koronki;)
Naklejki wodne z koronkowym wzorkiem dostałam do przetestowania ze sklepu internetowego na Allegro poniżej podaję link, znajdziecie tam mnóstwo wzorów ( około 400 więc jest w czym wybierać)!;)


Do zdobienie użyłam:




  • Sensique, fantasy glitter, nr. 219 gold
  • Life, nr. 33
  • Seche Vite (top)
  • Naklejki wodne nr.317 ( allegro  KLIK KLIK )





Aaaaa........... zapomniałabym;D oto moje neonowe nabytki z "Safari"- jestem w nich wprost zakochana! Kupiłam je za 2,50 zł;)


Co sądzicie o tym zdobieniu?:)
Lubicie neonowe lakiery?:)
Pozdrawiam :******




8 komentarzy:

  1. śliczny jest ten złoty !! <3 i ten neonowy róż :)
    ciekawe jak bedzie się sprawdzał na pazurkach :)

    PS. jeśli nie widzisz moich postów to musisz jeszcze raz zaobserwować bloga .
    Jestem w anglii i końcówka linku do bloga się zmieniła ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koronki! Śliczne przyozdobienie!
    Neonowa czerwień ^^ - czekam na zdjęcia na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to jest pomarańczowy;) taki jak kamizelka ratunkowa ;D za zdjęciu wyszedł na bardziej czerwony;) niedługo go zobaczysz;)

      Usuń
  3. piękny mani ! A te Safarii też cudowne - nie widziałam takich odcieni ! Muszę się bardziej rozejrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam na nie przypadkiem na "bazarku" ;D

      Usuń
  4. zdobienie bardzo efektowe! Neony są przegenialne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...