neonowy róż+ćwieki





Cześć Dziewczynki!:)

Dzisiaj mam dla Was kolejne zdobienie. Skusiłam się na to by użyć neonowego różu, przy tak ponurej pogodzie chociaż paznokcie swoim "energicznym" kolorem poprawią mi humor;)
Zapraszam!;)



Do zdobienia użyłam:


  • Golden Rose, nr. 203
  • Golden Rose, Fantastic Color, nr. 167
  • Poshe, top
  • kazuzela z neonowymi ćwiekami w kształcie kuleczek w ramach współpracy z Born Pretty Store, tutaj możecie je znaleźć ---->KLIK KLIK, kuleczki są płaskie, bardzo ładnie przylegają;)





Podoba Wam się takie zdobienie?:)
Pozdrawiam!;)

Mam dla Was rabacik uprawniający do 10% zniżki za zakupy w Born Pretty Store, wystarczy wpisać kod z obrazka poniżej;) życzę udanych zakupów;)






8 komentarzy:

  1. Ale fajnie wyglądają te ćwieki ułożone kolorystycznie ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to się komponuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny róż !

    I ślicznie wyglądają te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie to się różowy zawsze podoba...

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki optymistyczny :) śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Golden Rose- mają naprawdę świetne lakiery za niewielkie pieniądze :)
    Blog oczywiście obserwuję, chętnie będę tutaj zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...