Neonowa abstrakcja;)




Cześć Dziewczynki!;)

Mam dzisiaj dla Was kolejne zdobienie, tym razem główną rolę odgrywa tutaj biel z Golden Rose nr. 203, nie jest to jednak typowa biel, powiedziałabym ze bliżej temu kolorkowi do kości słoniowej, by pokrył całkowicie nasza płytkę potrzeba aż 3 obfite warstwy. Widać na pazurkach że posiadają kilka ładnych warstw. Postanowiłam troszkę ożywić tą biel i dodałam neonowe naklejki, które otrzymałam do przetestowania z Born Pretty Store, tutaj możecie je znaleźć ---> KLIK
Zapraszam do oglądania!;)


Do zdobienia użyłam:





  • Essence, base coat
  • Golden Rose, nr. 203
  • Poshe, top
  • neonowe naklejki BPS









 A tutaj kolejne produkty, które dostałam do przetestowania z BPS:
(czekają w kolejce by je zaprezentować:)

 
 Co sądzicie o tym zdobieniu?:) 
Lubicie używać neonowe kolory latem?


Hmm zapomniałabym...

Mam dla Was rabacik uprawniający do 10% zniżki za zakupy w Born Pretty Store, wystarczy wpisać kod z obrazka poniżej;) życzę udanych zakupów;)


http://www.bornprettystore.com/


Pozdrawiam!:*




24 komentarze:

  1. Śliczne są te naklejki! Bardzo mi się podoba efekt i sama chętnie bym sobie taki mani sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super są te naklejki <3

    efekt jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pazurki bardzo ładne , ale te zdobienie średnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie jak sprawuje Ci się top z Poshe ? chodzi o to czy nadaje taką żelową wykańczającą wartwę jak Seche Vite, i czy zbiera mocno lakier. Próbowałam w archiwum znaleźć jakiś post o nim ale nie udało mi się. Jeśli jednak ze mne gapa i już o nim pisałaś, prosiłabym o linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moim zdaniem Poshe jest o niebo lepszy, wykończenie ma takie samo jak Seche, ale mniej ściąga lakier. Wygląda ślicznie, błyszczy się i nadaje żelowy efekt ;) polecam:-) kolejny juz jest w drodze :D

      Usuń
    2. o to super, dziękuję Ci ślicznie za odpowiedź :)

      Usuń
  5. Muszę kupić ten biały GR! Szukam dobrego lakieru jako bazy pod lakier piaskowy od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod piaskowy proponuje specjalny lakier z Essence.

      Usuń
  6. Ale ładnee :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Niby proste, a jakie efektowne! Lubię takie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię biel na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. też zamówiłam te naklejki do testowania tylko moje opakowanie ma jeszcze paski zielone :D jest to ta sama aukcja więc niewiem z czego wynika ta różnica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ale efekt jest niesamowity;)

      Usuń
  10. Proste a ładne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne naklejki, tylko mam wrażenie, że trochę za bardzo odstają od płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje Ci się;) nałożyłam po prostu obfitą warstwę top'a;)

      Usuń
  12. Lubię takie abstrakcje na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...