Kolor nieba na pazurkach & Moje łupy z Rossmann :)



Hej Dziewczyny!!!:)

Dzisiaj znowu mam dla Was mani z odcieniem niebieskiego, tym razem jest on bardzo intensywny, natomiast na serdecznym chyba troszkę przekombinowałam, to połączenie jakoś mnie nie zwala z nóg... ale cóż i tak Wam pokażę;)
Zapraszam:)


                                                                    Lakiery które użyłam:

  • Essence, base coat (baza)
  • Golden Rose, Rich Color, nr. 26
  • My Secret, Hot Colors, nr. 182 navy
  • Essence, effect, nr. 01 pixie dust
  • Poshe, (top)





Rossmann przygotował dla nas ostatnimi czasy bardzo atrakcyjne promocje, niestety i ja padłam ofiarą zakupowego szaleństwa, ale nie jest ono aż tak dotkliwe dla mojego portfela:) Tym razem wydałam niecałe 35 zł, zobaczcie co udało mi się upolować;)



  • Astor, perfect stay, nr. 206/870 flashy pink
  • Miss Sporty, lasting colour maxi brush, nr. 541
  • Wibo, summer extreme nails, nr. 520
  • Wibo, extreme nails, nr. 34




  • Rimmel, lasting finish by Kate, nr. 104 - śliczny MATOWY naturalny kolorek
  • Manhattan, perfect creamy & care, nr. 34N- piękny mocno nasycony odcień pomarańczowej czerwieni/koralu, zapach ma nieziemski!



Rimmel:)


Manhattan:)




Jak Wam się podoba nowa odsłona moich paznokci?:) 
Czy zaszalałyście już w Rossmannie na promocjach?:)
Buziaki:*


3 komentarze:

  1. Fajnee kolorki :)) szminka z rimmel też ciekawy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli kolejne łowy na Rossmanowskiej promocji bardzo ładne kolorki i lakieru i szmineczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa ta pomarańczowa pomadka musi być moja :D Jest piękna!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...