Baby blue ♥♥♥


Hej Dziewczyny!;)

Dzisiaj mam dla Was post z kolejnym zdobieniem na moich naturalnych paznokciach. Tym razem rolę główną odgrywa tutaj piękny, subtelny i pastelowy niebieski kolorek z małym urozmaiceniem;) Jeśli jesteście zainteresowane zapraszam gorąco;)



Do zdobienia użyłam:



  • Essence, base coat
  • Pierre Rene- MIYO, nr. 27 baby blue
  • Seche Vite, top
  • naklejki wodne- piórka, kupione na allegro





Muszę Wam się jeszcze pochwalić moim nowym miniaturowym nabytkiem i tu Was zaskoczę... nie chodzi o kosmetyki. Jeszcze tego nie wiecie ale... mam bzika na punkcie STORCZYKÓW!!!!!  Ostatnio byłam na zakupach w IKEI i nie mogłam oprzeć się miniaturce storczyka, kosztował mnie jedyne 19,99 zł jego stan jest bardzo bardzo dobry, dodatkowo dokupiłam do niego ażurową osłonkę ( taką samą mam do pędzli w łazience) :D ale musiałam ją kupić, wydaję mi się że tworzy zgrany duet z moją roślinką;)



Co sądzicie o moim zdobieniu i ogólnie o naklejkach wodnych?:)
A może też macie bzika na punkcie storczyków:)
Pozdrawiam Was serdecznie!!!:)


10 komentarzy:

  1. Storczyki kocham ale czeka mnie dużą przeprowadzka i kupnie swoje tam na miejscu :) baby blue ubostwiam tak jak i wodne naklejki ;) mani cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Storczyków nie mam :)
    Naklejki wodne są the best - piękne wzory i nie odstają od paznokci.
    Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają zarówno Twoje paznokcie jak i zdobienie ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te piórka są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten lakier i sam jego kolor jest śliczny (choć za niebieskościami nie przepadam) a te naklejki dodają mu jeszcze uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...