Testowanie ze Streetcom i Samplecity + kilka nowości;)

Cześć Kochane!


Dzisiaj mam dla Was luźny, krótki post dotyczący moich paczuszek:) Ostatnimi czasy zakwalifikowałam się do testowania produktów na stronie Streetcom oraz Samplecity.
Jeśli chodzi o stronę Streetcom, udało mi się zostać ambasadorką balsamów Playboy!:)
Tak wygląda paczka ambasadorki w całej okazałości:



  1. Przewodnik ambasadorki
  2. 15 ulotek
  3. 20 próbek balsamu Playboy "Play It Sexy"
  4. Pełnowymiarowe balsamy 250 ml: "Play It Sexy" oraz "VIP" Ten pierwszy zapachem przypomina mi perfumy Escada Magnetism.
Z paczuszki jestem bardzo zadowolona, jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki, mogę Wam już teraz powiedzieć że niesamowicie pachną, dosyć intensywnie, niczym perfumy;)

Kolejny produkt który otrzymałam do testowania za sprawą Samplecity to suplement diety Magnolia. 




Opis:

Nadmiar pracy, przewlekłe zmęczenie, nerwowy tryb życia, które często nam towarzyszą w codziennym funkcjonowaniu, sprzyjają powstawaniu reakcji stresowych i napięciu emocjonalnemu. Stres w dużej lub długotrwałej dawce ogranicza nasze możliwości intelektualne, powoduje złe samopoczucie, zaburza sen i nocny wypoczynek, jak i wywołuje poczucie bezradności

Likwidacja napięcia psychicznego, strachu, depresji, poprawa nastroju.

 Wyciąg z magnolii ma działanie:


- rozluźniające

- relaksacyjne

- przeciwstresowe

- przeciwzapalne

- przeciwalergiczne

- oczyszczające

- obniżające nerwowość i rozdrażnienie

- łagodzące frustrację

- zwiększające poczucie pewności siebie


 Przyszła kolej na produkty, które same wpadły mi do koszyka:D :



  • Life, nr. 38
  • Life, nr. 33
  • tasiemki do zdobień
  • ćwieki do zdobień











  • Siarkowa Moc, krem antybakteryjny-matujący
  • Iwostin, Correctin-Purritin fluid matujacy trwale kryjący














Co o tym sądzicie?:)
Pozdrawiam!:)


6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tych balsamów :) Krem siarkowa mam i często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo mi jeszcze nigdy nie udało się zakwalifikować do kampanii w streetcomie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę miłych testów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczywiście zakochana w lakierach! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo napisz koniecznie jak spisuje się fluid :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w akcji Playboy, również dostałam się. Balsamy są miłą niespodzianką ponieważ są świetne i na dodatek rewelacyjnie pachną.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...