Suplement diety "magnolia"- Salus Natura






Hej Kochane!


Święta, Święta i po Świętach... a teraz trzeba zabierać się za nadrabianie zaległości w pisaniu:D
Jak już wcześniej wspominałam, zakwalifikowałam się do testowania suplementu diety marki Salus Natura "Magnolia" dzięki SampleCity.pl. Produkt testuję już ponad 3 tygodnie więc posiadam już kilka spostrzeżeń, którymi mogę się z Wami podzielić na temat tego produktu.
Zapraszam!;)

Troszkę informacji... ( źródło KLIK )

Już sama nazwa pochodzącego z Dalekiego Wschodu drzewa dekoracyjnego kojarzy nam się z egzotycznym pięknem.
Pojedyncze egzemplarze tych drzew możemy spotkać także w naszych ogrodach i parkach. Zawsze przyciągają nas piękne, duże kwiaty, pojawiające się wczesną wiosną, jeszcze przed pojawieniem się na gałęziach liści. W praojczyźnie magnolii, Chinach i Japonii, występuje kilkanaście gatunków tej rośliny. Stanowią nie tylko żywą dekorację. Od drugiego wieku naszej ery wykorzystywano także jej właściwości lecznicze .
Kora magnolii została włączona do chińskiego wykazu leków. W Europie Zachodniej pojawiło się zainteresowanie korą magnolii lekarskiej jako możliwym źródłem substancji naturalnych o korzystnym wpływie na centralny układ nerwowy, o działaniu przeciwzapalnym oraz analgetycznym. Określono strukturę związków, występujących magnolii, nazwanych magnolol i honokiol.
Większość metod wykorzystujących wyciąg z kory magnolii chroniona jest patentami.
Toksyczność wyciągu z magnolii jest na tyle niska, że nie udało się ustalić parametru LD 50. W literaturze fachowej brak danych, które opisywałyby niepożądane działanie.
Podobnie jak niektóre środki antydepresyjne, zawarte w magnolii substancje tłumią zapalne cytokiny, wywołujące depresję. Brak esencjalnych wielonienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie może być przyczyną problemów neuropsychiatrycznych. U pacjentów z zaburzeniami neurologicznymi lekarze kliniczni stwierdzili obniżone poziomy EPA i DHA (a zatem wielonienasyconych kwasów tłuszczowych o długim łańcuchu).
Ochrona tych kwasów tłuszczowych przed utlenianiem dzięki zastosowaniu preparatu Magnolia została zagwarantowana dzięki zastosowaniu perfekcyjnej technologii enkapsulacji.

Wyciąg z magnolii ma szeroki zakres działania:

- rozluźniający;
- relaksacyjny;
- przeciwstresowy;
- przeciwzapalny;
- przeciwalergiczny;
- oczyszczający;
- obniżający nerwowość i rozdrażnienie;
- łagodzący frustrację
- zwiększający poczucie pewności siebie;

Jest często stosowany w medycynie:

- przy problemach emocjonalnych;
- w stanach lękowych;
- przy utracie energii;
- przy bezsenności;
- przy bólach głowy;
- przy napięciu mięśniowym;
- w bólach menstruacyjnych;






Moja opinia:


Muszę przyznać że nigdy nie stosowałam "od tak" tabletek ani żadnych suplementów tego typu. Biorę tabletkę dopiero wtedy gdy np. ból jest nie do zniesienia. Ale skoro zakwalifikowałam się do testowania stwierdziłam, że warto spróbować czegoś co może mi pomóc podczas stresujących dni. Produkt jest zamknięty w estetycznej plastikowej buteleczce, zawiera 30 tabletek. Czasami zażywałam 2 tabletki dziennie a czasami 1. Tabletki według mnie są duże i niekiedy miałam problem z ich połknięciem, byłam zmuszona je "przegryźć czymś" :D przyczyniała się także do tego ich pudrowa, tępa konsystencja, która utrudniała połykanie- to jest dla mnie jedyny minus.
Praca biurowa, którą wykonuję niekiedy potrafi dać się we znaki, goniące terminy, stres zabieganie, to wszystko wpływa na moje samopoczucie.
 Od kiedy biorę suplement zauważyłam lekką poprawę nastroju- wewnętrzny spokój bez kłębiących się negatywnych emocji. Od dłuższego czasu borykam się także z bezsennością, suplement pomógł mi się z niej wyleczyć. Gdy zaczęłam go używać zauważyłam ze zaczęłam przesypiać wreszcie całe noce bez przebudzania się, strasznie jestem z tego zadowolona, ponieważ bezsenność strasznie mnie wykańczała. Suplement pozytywnie mnie zaskoczył, myślałam sobie ze to kolejny chwyt producenta, ale myliłam się ponieważ działa. Poradził sobie u mnie z bezsennością i nastrojem. W obecnej chwili zostały mi jeszcze 2 tabletki na 2 dni, teraz już wiem co można stosować na tego typu dolegliwości. Suplement możemy dostać w aptece za około 25 zł.





Czy używacie tego typu suplementów i czy spotkałyście się już kiedyś z "Magnolią"?:)
Pozdrawiam serdecznie;*


1 komentarz:

  1. Nie znam ;) Pierwszy raz widzę ten produkt ;)

    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...