Różowe pazurki a'la Barbie :)



Cześć Dziewczyny!:)


Ostatnio coraz częściej gości u mnie róż na paznokciach oczywiście w przeróżnych odcieniach. Tak więc mam dziś dla Was lalkowy róż połączony z warstwą subtelnego brokatu od Essence. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć zapraszam!:)


Do zdobienia użyłam: 




  1. Essence, studio nails XXL nail thickener (baza)
  2. Life, nr. 08
  3. Essence, Colour&Go, nr. 103 space queen
  4. Poshe (top)- debiut :D







Niestety ale mój aparat strasznie zmienił kolor brokatu z Essence w rzeczywistości ten lakier mieni się na niebiesko, zielono, fioletowo, żółto, szkoda że aparat pominął ten szczegół ;D



Co o tym sądzicie?:)
Lubicie róż na paznokciach?
Pozdrawiam:*



7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam nigdy lakieru z Life;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ja bardzo je lubię... ładnie kryją, nie ma problemu z rozprowadzaniem, są tanie, jak dla mnie BOMBA!;)

      Usuń
  2. Rzadko sięgam po różowe lakiery, ale ten fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jeszcze lepiej się prezentuje, jest lekko neonowy:)

      Usuń
  3. Ładny ten róż. Od czasu do czasu lubię mieć takie kolory na paznokciach, zwłaszcza w okresie wiosennym i letnim.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...