Koralowe Ombre + mini haul :)

 

Cześć Kochane!:)


Dzisiaj mam dla Was lekki, wiosenny mani, który jak dla mnie robi wrażenie, podróżując komunikacją miejską wiele osób zwracało uwagę na moje paznokcie:) co było bardzo miłe;) Niezmiernie ważny jest dla mnie wygląd dłoni i przede wszystkim paznokci, to swego rodzaju wizytówka człowieka. Dosyć paplania przechodzę do rzeczy... :D


 Do zdobienia użyłam:



  1. Essence, Colour&Go, nr. 152 give me nude baby! (baza)
  2. Eveline, MiniMax, nr. 801 (mały)
  3. Paese, nr. 215 (serdeczny)
  4. Sally Hansen, Xtreme wear, nr. 405 coral reef (środkowy)
  5. Sensique, Strong&Trendy Naily, nr. 168 (wskazujący)
  6. Maybelline, ColoRama, nr. 155 (kciuk)
  7. Seche Vite (top)




Znów troszkę zaszalałam z nowościami, jest początek miesiąca ale obiecałam sobie że już więcej nic w kwietniu nie kupię :D zobaczymy czy dotrwam w tym postanowieniu :) A więc...





  • Seyo, Figa&Granat, żel pod prysznic (nigdy go nie miałam, postanowiłam go przetestowac za sprawa kuszącego zapachu a kosztuje grosze, ok. 4-5 zł w Naturze)
  • Green Pharmacy, Delikatny żel do mycia twarzy-zielona herbata, do cery mieszanej i tłustej ( to moje 2 opakowanie, jestem z niego bardzo zadowolona, faktycznie jest niesamowicie delikatny i ten zapach...!)











  •  Uroda-Melisa, krem do rąk- zielona herbata (produkty, które mogłam testować dzięki marce Uroda zrobiły na mnie wrażenie, mówię tutaj o tych, które zawierają zieloną herbatę;) postanowiłam więc kupić krem do rąk z tej marki, obecnie jest w mega promocji niecałe 4 zł w Naturze, ciekawa jestem czy sprosta moim wymaganiom)











  • Sztuczne rzęsy Ardell pierwsze od lewej to Natural-Demi Wispies ( moje ulubione) natomiast obok Glamour 113- są dłuższe ale nadal wyglądają naturalnie;)






  • Essence, Effect nail polish, nr. 01 pixie dust













 Tak prezentuje się z bliska...

 
  • Poshe, top coat 14ml
  • Sally Hansen, Insta-Dri top coat 13,3 ml
Seche vite juz mam na wykończeniu, postanowiłam spróbowac czegoś innego, Posche i SH Insta-Dri mają bardzo dobre opinie. Myślę że niebawem zrobię porównanie i recenzje wszystkich topów jakie posiadam;)
Na koniec zostawiam moje dwie perełki...
  •  Golden Rose, Velvet matte lipstick, nr. 06 piękna pomarańczowa czerwień!
  •  Golden Rose, Velvet matte lipstick, nr. 04 ciepły intensywny róż




Pomadki Velvet Matte to dla mnie hit, wiem że skuszę się na kolejne odcienie ale nie w kwietniu!!!:) Poczekam do kolejnej wypłaty:)

Jak Wam się podoba wiosenny mani? Czy miałyście już cos z moich kosmetycznych nowości?
Pozdrawiam serdecznie!;)






18 komentarzy:

  1. Oooo Ardellki moje ukochane, bardzo lubię te rzęsy :) A ze zdobienia pazurkowego wpadła mi w oko brzoskwinka z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omre w Twoim wydaniu wygląda Cudownie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te pazurki! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciągnie mnie ostatnio do różowo-koralowych akcentów więc lakier z Sally Hansen i pomadka GR 04 najbardziej przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ostatnio często stawiam na odcienie różu;)

      Usuń
  5. piekne ombre, cudownie przechodza te kolory... Zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego żelu do mycia twarzy, a pazurki ,ślicznie są pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zel jest moim ulubieńcem, niedługo pojawi się jego recenzja;)

      Usuń
  7. Jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na kosmetyki Seyo, a kompozycja z granatem jakoś kusi :) Właśnie miałam kupić jakiś żel, to może się zdecyduję na któryś z tych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kosmetyk tej marki, kusi zapachami i ceną;)

      Usuń
  8. Fajnie przyblizone produkty :) zapraszam do mnie inspiracje-pazurkowe.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory wybrałaś, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...