Wiosenne zdobienie za sprawą naklejek wodnych ^^

Cześć Kochane:)


Dzisiaj przychodzę do Was z lekkim i przyjemnym postem, a mianowicie dotyczy on zdobienia moich paznokci. Dominuje tutaj kwiatowy, wiosenny motyw zgodnie z obecnie panującą aurą;) 
Moje paznokcie przeszły lekką metamorfozę, zmieniłam ich kształt ponieważ strasznie pękały po bokach;/
Jednak najbardziej lubię kwadratowe paznokcie i w takich czuje się najlepiej, ale cóż... poczekam aż odrosną i ponownie popracuję nad ich kształtem:)
Serdecznie zapraszam!:)



Do zdobienia użyłam:


  • Eveline, 8w1- baza
  • Wibo, Express growth, nr. 351 ( mój nudziakowy ulubieniec)
  • Seche Vite, top
  • Naklejki wodne, zamówione na allegro KLIK ( to mój pierwszy raz z tego typu naklejkami)
A tak prezentuje się zdobienie...






Co o tym sądzicie?
Używacie naklejek wodnych?
Pozdrawiam!:)



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wiosenne kwiatki! Mimo, że do kalendarzowej wiosny jeszcze daleko, to już czuję powiew radości :)
    Ja bardzo lubię zaokrąglone paznokcie, w moim przypadku się sprawdzają i nie robią się zadziorki, przez co się nie łamią! Odżywkę Eveline ubóstwiam i polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zadziorków masz rację w kwadratowych paznokciach zdarzają się częściej, dlatego zaokrąglone są pod tym względem łatwiejsze w utrzymaniu:) a odzywkę Eveline używam tylko jako bazę, kiedyś stosowałam ją namiętnie, zgodnie z zaleceniem na etykiecie ale zauważyłam po aplikacji nadwrażliwość mojej płytki, dosłownie mnie szczypała;/

      Usuń
  3. śliczne pazurki ;-)
    eveline tez uzywam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądają:) a ten nudziakowy lakier też mam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...