Uroda- Melisa, Krem silnie nawilżający, cera delikatna, nawilża, łagodzi


Cześć Dziewczyny!
Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego produktu marki Uroda- Melisa a dokładnie chodzi o krem silnie nawilżający- cera delikatna (nawilża łagodzi) 
Zapraszam serdecznie! :)

Cena: 6 zł

Pojemność: 50 ml

Od producenta: Działanie: nawilża, pielęgnujeKwas hialuronowy przyczynia się do odbudowy uszkodzonego naskórka, tworzy na skórze warstwę ochronną zapobiegającą utracie wilgoci. Wygładza, ujędrnia i poprawia elastyczność skóry, nadając jej jedwabistą gładkość. Wyciąg z melisy regeneruje, łagodzi, uspokaja i odświeża. Przynosi ulgę zmęczonej skórze. Wyciąg z zielonej herbaty spowalnia efekt starzenia się skóry, pobudza jej mikrokrążenie, uelastycznia. Chroni przed wolnymi rodnikami. Prowitamina B5 działa leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę, wygładza i poprawia jej koloryt. Alantoina łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę.


Skład:  na poniższym zdjęciu:)






Opakowanie: Krem zamknięty jest w subtelnym i estetycznym plastikowym słoiczku.

Zapach: Zapach kremu jest taki sam jak balsamu z tej samej linii o którym już napisałam recenzję. Cudna zielona herbata.

Konsystencja:  Produkt posiada idealną konsystencję nie jest za gęsty ani za rzadki, jest natomiast bardzo lekki i wodnisty, to sprawia że szybko wchłania się w skórę naszej twarzy.



Moja opinia: Krem bardzo pozytywnie mnie zaskoczył przede wszystkim jego zapach oraz konsystencja. Jak już wspominałam krem pachnie dosyć intensywnie zieloną herbatą, którą uwielbiam:) w dodatku jego konsystencja jest idealna, lekko wodnista ale nie za rzadka i w żadnym wypadku nie jest tłusty, wchłania się w mgnieniu oka oraz bardzo łatwo się rozprowadza, wydaje mi się idealnym produktem na wiosnę oraz na lato. Spokojnie możemy go aplikować pod podkład. Cena także jest dosyć atrakcyjna, dostaniemy opakowanie kremu 50 ml za jedyne 6 zł dodam że, produkt jest naprawdę dobrej jakości. Kosmetyk baaaardzo przypadł mi do gustu i wiem że, zagości w mojej kosmetyczce nie jeden raz a fakt iż dostałam go w ramach testowania nie ma żadnego wpływu na moją ocenę, a więc spokojnie możecie się na niego skusić. Minusikiem jest słaba dostępność, nie wiem gdzie go kupię gdy skończy mi się całkowicie to opakowanie. Może Wy wiecie gdzie można go dostać?:)

Moja ocena: 9/10

Używałyście kiedyś tego kremu, jeśli tak to co o nim sądzicie?:) Pozdrawiam!:) 





3 komentarze:

  1. Nie znam tego kremu, pierwszy raz o nim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. UŻYWAM GO, SPEŁNIŁ MOJE OCZEKIWANIA, KUPIŁAM GO W BIEDRONCE , ALE TEŻ W KIOSKU RUCH TEŻ MOGĘ GO KUPIĆ . ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...