Uroda- Melisa, Balsam do ciała, skóra delikatna, silnie nawilża i lekko ujędrnia


Cześć!

Dzisiaj mam dla Was recenzję balsamu do ciała do skóry delikatnej marki  Melisa.  Pierwszy raz miałam okazję używać ten produkt i niesamowicie się z tego cieszę, ponieważ baaardzo mi się spodobał, jeśli chcecie się dowiedzieć dlaczego...zapraszam serdecznie!:)


Od producenta: Działanie: silnie nawilża, lekko ujędrnia. Składniki aktywne: wyciąg z melisy regeneruje, łagodzi, uspokaja i odświeża. Chroni przed działaniem wolnych rodników i promieni słonecznych. Olej z orzechów makadamia zawiera minerały, takie jak: potas, fosfor, wapń oraz witaminy B1 i B2. Doskonale nawilża, wygładza i działa przeciwstarzeniowo, pielęgnuje skórę suchą i wrażliwą. Sorbitol wiąże wodę w przestrzeniach międzykomórkowych, skutecznie nawilża, wygładza, poprawia elastyczność i regeneruje przesuszoną skórę. Prowitamina B5 działa leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę, wygładza i poprawia jej koloryt. Alantoina regeneruje uszkodzony naskórek, łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę. Wyciąg z zielonej herbaty spowalnia efekt starzenia się skóry, pobudza jej mikrokrążenie, uelastycznia. Chroni przed wolnymi rodnikami. 





Skład: na poniższym zdjęciu:)




Cena: 8 zł


Pojemność: 200 ml



Opakowanie: Produkt zamknięty jest w estetycznej, plastikowej buteleczce z pompką, bardzo lubię takie balsamy:) są niesamowicie wygodne


Zapach: Zapach balsamu jest cudowny, przede wszystkim dominuje w nim aromat zielonej herbaty, którą uwielbiam, da się również wyczuć melisę ale już w mniejszym stopniu, aromat balsamu długo utrzymuje się na skórze


Konsystencja: Balsam nie jest za rzadki ani za gęsty, bardzo łatwo się rozprowadza i szybciutko wchłania




Moja opinia:  Byłam bardzo ciekawa tego produktu głównie za sprawą jego zapachu, okazało się że jego właściwości również w niedługim czasie mnie urzekły. Balsam bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego "filmu" na skórze dodatkowo jest niesamowicie wydajny. Mam skórę wrażliwą i nie zaobserwowałam żadnych podrażnień ani uczulenia, wręcz przeciwnie świetnie nawilżył moją skórę oraz odżywił. Posiada bardzo wygodne opakowanie, dzięki któremu aplikacja produktu staje się łatwiejsza i przyjemniejsza. Lekko ubolewam nad tym że nie ma większej pojemności np. 400 ml, wtedy byłabym mega zadowolona:) Ogólnie jestem miło zaskoczona jego ceną ale z dostępnością już troszkę trudniej. Myślę że za jakiś czas znów do niego wrócę, wydaje mi się idealnym produktem na lato, za sprawą świeżego delikatnego zapachu:) 
Z czystym sumieniem mogę go Wam polecić i zaliczyć do moich ulubieńców!


Moja ocena: 9/10


Miałyście ten balsam?:)
Pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. Wczoraj właśnie otrzymałam go do testowania i po Twojej opinii jestem bardzo pozytywnie nastawiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się dość fajnie :) Jak za tą cenę można wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...