Uroda- Kwiaty polskie- słonecznik , krem tłusty do cery suchej i normalnej- wygładza i odżywia

Cześć!:)

Dzisiaj mam dla Was moją opinię na temat kolejnego produktu marki Uroda, tym razem krem Kwiaty Polskie- słonecznik, wygładza i odżywia, do cery suchej i normalnej, krem tłusty z olejkiem ze słonecznika i witaminą E.
Zapraszam!


Od producenta: Działanie: Wygładza, odżywia.
Krem tłusty do cery suchej i normalnej z olejem ze słonecznika i witaminą E. Posiada wyjątkowe właściwości ochronne. Doskonale odżywia i wygładza skórę.
Odżywia – odpowiednio dobrane składniki odżywcze wyciąg ze słonecznika oraz witamina E doskonale odżywiają, poprawiając kondycję i wygląd skóry.
Wygładza – specjalnie opracowana formuła zawierająca naturalny wyciąg roślinny i witaminę E, sprawia, że skóra staje się gładka i delikatna w dotyku już po pierwszym zastosowaniu.
Wyciąg ze słonecznika – posiada wyjątkowe właściwości ochronne. Jest bogatym źródłem witaminy E i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Wspomaga ochronę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
Sposób użycia: Niewielką ilość kremu nakładać na skórę twarzy, szyi i dekoltu, wykonując delikatny masaż okrężnymi ruchami. Aplikować rano i wieczorem, po dokładnym oczyszczeniu skóry mleczkiem, a następnie tonikiem z serii Kwiaty Polskie.



Cena: 9zł

Pojemność: 50 ml

Opakowanie:  Krem zamknięty jest w eleganckim słoiczku wykonanym z mocnego plastiku, dodatkowo zawartość osłonięta jest folią aluminiową by produkt nie zalał nam niepotrzebnie zakrętki. 

Zapach: Niestety ale zapach nie jest dla mnie przyjemny, troszkę chemiczny, przypominający po prostu zapach ziaren słonecznika, jeśli chodzi o zapach nie jestem jego zwolenniczką



Konsystencja:  Krem jest dosyć gęsty i baaardzo baaardzo tłusty

Skład:

 
Moja opinia:  Krem zdecydowanie nie jest przeznaczony na lato ani na wiosnę, jest bardzo tłusty i dosyć ciężki, pozostawia mega tłusty film na twarzy i niestety ciężko się wchłania. Jeśli jednak macie suchą skórę to warto w niego zainwestować, potrafi ją natłuścić i zregenerować. Kremu używałam głownie na noc, ponieważ na dzień pod podkład zwyczajnie się nie nadaje. Posiada gęstą konsystencję, łatwo się rozprowadza. Zapach nie jest dla mnie przyjemny, jeśli Wy lubicie aromat słonecznika, rumianku (to w nim wyczuwam)  to  polecam. Cena jest dosyć przystępna ale już trudniej z dostępnością produktu. 

Moja ocena:  5/10





Czy miałyście już ten krem?:)
Pozdrawiam.


9 komentarzy:

  1. A jakby tak na noc go uzywac? bo jak tlusty to niestety pod fluid nie da rady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana napisałam że głównie używałam go na noc i sprawdził się w miarę ok ale ja nie przepadam za aż tak tłustymi kremami, mam wrażenie że moja skóra na twarzy wtedy nie oddycha ;)

      Usuń
  2. Skoro jest ciężki i tłusty, to u mnie niestety na pewno by się nie sprawdził przy mieszanej cerze, nawet zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy krem,na noc by się przydał nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama nie wiem... u mnie na noc mógłby się sprawdzić bo mam bardzo sucha skore a na noc jego tłusta formula by mi nie przeszkadzała;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę tłustych i gestych kremow... Tyko lekkie, nie klejace sie przez godzine na ciele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten kremik, ale chyba by mi nie odpowiadał, nie lubię takiej konsystencji :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super, ale szkoda, że przy recenzji nie podajesz składu, co dla wielu osób z tendencją do zapychania czy nadreaktywności cery jest sprawą kluczową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie dodałam skład. Faktycznie jakoś mi to umknęło...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...