Paznokciowy Klub, tydzień XVI- "Fun brush nails"

Hej:)



Dzisiejszy post będzie dotyczył Paznokciowego Klubu, w którym ostatnio troszkę się opuściłam 
z powodu braku czasu. W tygodniu 16 mamy za zadanie zmalowanie zdobienia, które nosi nazwę 
"Fun brush nails". Przyznam się, że wykonuję to zdobienie pierwszy raz. 
Jeśli jesteście zainteresowane efektami zapraszam serdecznie!:)



Do zdobienia użyłam:




  • Essence, Colour&Go, nr. 152 give me nude, baby! (baza)
  • Essence, Colour&Go, nr.146 that's what i mint!
  • Eveline, MiniMax, nr. 801
  • My Secret, nr. 144 vanilla
  • My Secret, nr. 147 lavender
  • Seche Vite, (top)
  • rozpierzony pędzelek :D





Co o tym sądzicie?:)
Wykonywałyście kiedyś takie zdobienie?
Pozdrawiam!






11 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię ten typ zdobienia, szybkie i efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt i ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie słyszałam o tej metodzie ale wygląda bosko !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudo! Widzialam kiedys gdzies w internecie zdjecie z podobnym pedzelkiem i podobnym efektem, ale chyba tylko jednokolorowym. Twoje jest mega! :) Tez chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo cieszę się że Ci się podoba :-)

      Usuń
  5. Robiłam dwukrotnie taki mani :P Fajna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam o takim sposobie zdobienia. Ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...