Moje kosmetyczne (i nie tylko) nowości lutego..;)

Cześć Kochane!



Baaaaardzo długo nie zamieszczałam na moim blogu żadnego wpisu, ostatni opublikowałam ok. 3 tygodnie temu. Ostatnimi czasy byłam strasznie zabiegana, postaram się to naprawić i zacznę umieszczać wpisy dość często i regularnie :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje ostatnie zdobycze z lutego:)

A więc zacznę od lakierów, wprawdzie zaopatrzyłam się ostatnio tylko w 2 sztuki 
(sama się sobie dziwię:D ), ale jestem z nich niesamowicie zadowolona:)


  • Essie, Super Bossa Nova, 5 ml
  • Essie, Meet Me At Sunset, 5ml

Kolejny produkt to naklejki wodne z allegro, które możecie znaleźć tutaj: 




Nie mogłam oprzeć się zestawowi kakaowemu marki "Ziaja", uwielbiam te kosmetyki i używam ich namiętnie od wielu, wielu lat:)


  • Ziaja, Masło kakaowe poprawia koloryt skóry, krem do rąk, 80 ml
  • Ziaja, Masło kakaowe liporegeneracja skóry, kremowe mydło pod prysznic, 500 ml
  • Ziaja, Masło kakaowe poprawia koloryt skóry, balsam do ciała skóra normalna i sucha, 300 ml
  • Ziaja, Masło kakaowe poprawia koloryt skóry, krem- cera normalna i sucha, 50 ml


  • Joanna-Naturia, Szampon z odżywką do włosów farbowanych z wiśnią ( zapach cudny!!! :) 500 ml
  • Marion, Żel peelingujący do ciała- mleczko kokosowe, 100 ml
  • Marion, Żel peelingujący do ciała- truskawka z wanilią, 100 ml

  • Avon, Foot works, energizujący scrub do stóp z solą morską, 75 ml ( zamówiłam go kolejny raz, świetnie się sprawdza :)
  • Marion, Zabieg laminowania- proste i gładkie włosy, 2x10ml


  • Sally Hansen, pędzelek do podkładu- jestem niestety rozczarowana, zamówiłam go na allegro i w życiu bym nie pomyślała że jest taki maleńki

Jak wiecie mam bzika na punkcie wosków YC i wszelkich innych zapachów do domu, postanowiłam tym razem kupić 3 olejki do mojego kominka.
  • Pachnący kram, zakupiony w Empiku za ok 9zł, Owoce leśne- zapach jest cudowny słodki i dość intensywny, 7 ml
  • Dzika orchidea, 10 ml- kupiłam go w supermarkecie Carrefour, subtelny, kwiatowy zapach, ok. 7 zł
  • Wanilia, 10 ml- również kupiony w supermarkecie Carrefour, zapach jest cudny, delikatny, słodki, ok. 7 zł

Jeśli już mowa o zapachach to... zamówiłam kilka wosków YC na stronie goodies.pl



 Chciałam Wam się także pochwalić wygraną w rozdaniu, chodzi tutaj o podkład  
Bourjois 123 Perfect nr. 52 Vanilla.
Kolor jest idealny, użyłam go zaledwie kilka razy, póki co jestem zadowolona:)


Dzięki SampleCity mam możliwość testowania mydełka w płynie marki Mitia z ekstraktem z lotosu oraz z mleczka migdałowego, niebawem pojawi się jego recenzja:)

http://samplecity.pl/



To już wszystko...
Czy miałyście cokolwiek z moich nowości?:)
Pozdrawiam serdecznie:*

18 komentarzy:

  1. Ojaaa ile produktów. nie znam niektórych ale podoba mi się opakowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebrało mi się troszkę tego ostatnio:-)

      Usuń
  2. Zainteresował mnie ten szampon z odżywką z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem go strasznie ciekawa, powiem Ci tyle... pachnie oblędnie :-)

      Usuń
  3. Essie <3 A te produkty z ziaji bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fioletowy esiak jest piękny ! <3 a co do pędzla to podobno rozmiar nie ma znaczenia i liczy się technika :) hehe :) mam go już ponad rok i z pewnością moge powiedzieć że było to najlepiej wydane 3 złote w moim życiu ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio! Od razu poprawiłaś mi humor:-) jeszcze go nie używałam , od jutra zaczynam testowanie :-)

      Usuń
  5. Ziaje Kocham. A kremy kakaowe mhmm.. kiedys moj chrzesniak jak byl malutki zjadl troszeczke tego kremu :) taki pyszny zapaszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedne maleństwo :-) faktycznie apetyczny zapach: D

      Usuń
  6. Ile tu skarbów! Podkładu Bourjois 123 sama używam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę s ja po raz pierwszy go używam:-)

      Usuń
  7. Marion kokoskowy przyjemniaczek ♥♥ chciałabym go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamowiłam go na allegro:-) w dodatku nigdzie go nie widziałam kosztował ok. 4<ł :-)

      Usuń
  8. Jezusie słodki, matko wszechmogąca! Chcę zestaw Ziaja i Marion!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chciałabym ten podkład od Bourjoins - mam jeden ale jest za ciemny i moge go używać tylko w lato :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten, który ja mam jest dla mnie idealny na zimę, ciepły ale nie za ciemny i nie za jasny:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...