Mitia, Mydło w płynie Spring&Milk

Hej!



Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mydła w płynie Spring&Milk marki Mitia.
Mydełko mam okazje testować dzięki portalowi SampleCity.pl, pierwszy raz spotykam się z tą marką, bardzo byłam ciekawa jak się sprawdzi, jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam serdecznie!



Od producenta: Mitia kremowe mydło Spring&Milk zapewnia najlepszą troskę o Twoją skórę. Delikatne składniki wraz z ekstraktem z lotosu, który uelastycznia skórę, oraz z odżywczym mleczkiem migdałowym, pomagają zachować delikatną i elastyczną skórę.


Skład: poniżej na zdjęciu



Cena: ok. 6,70 zł

Pojemność: 500ml


Opakowanie: Produkt jest zamknięty w plastikowej buteleczce, dodatkowo zawiera pompkę, która ułatwia nam aplikację mydełka.



Zapach: Mydełko pachnie ślicznie, zapachem jestem dosłownie oczarowana, świeży lekki zapach wiosennych kwiatów pomieszany z mleczkiem migdałowym, jest bardzo subtelny i kremowy.

Konsystencja: Jest dosyć rzadka, moim zdaniem mogłaby być ciut mniej wodnista, szybciutko ucieka nam z dłoni.



Moja opinia: Jestem przyzwyczajona do częstego mycia dłoni, dlatego ważne jest dla mnie jakiego produktu do tego używam. Mydełko Mitia sprawdza się w moim przypadku, choć nigdy wcześniej nawet nie słyszałam o takiej marce. Dodatkowo zapach sprawia że mycie rąk staje się jeszcze bardziej przyjemne. Produkt nie wysuszył moich dłoni, choć u mnie to niestety częste zjawisko. Plusem jest także opakowanie zaopatrzone w pompkę co dodatkowo ułatwia nam użytkowanie.Cena także jest dodatkową zaletą, płacimy jedyne 6,70 zł za 500 ml produktu już umieszczonego w buteleczce a nie za wkład, to dla mnie dość atrakcyjne rozwiązanie. Jednak konsystencja jest dla mnie maleńkim minusem, po prostu jest ono za rzadkie, momentalnie spływa z naszych dłoni. Gdyby było bardziej gęste, byłoby idealne:)

Moja ocena: 8/10



Czy spotkałyście się kiedyś z tym produktem?:)
Pozdrawiam!



5 komentarzy:

  1. Tez lubię gęste konsystencje ;)) A mydełko przedstawia się całkiem przyzwoicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samym wyglądem przyciąga oko, lubię takie mydełka, chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam takie mydełko tylko o zapachu kwiatu lotosu ;) Bardzo je polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...