Marcowe nowości:) + moje pierwsze hybrydy

Cześć Kochane!


Dzisiaj przychodzę do Was z moimi marcowymi nowościami:) Troszeczkę mi się tego nazbierało przez ostatni miesiąc. Zacznę od włosów:) Zapraszam!:)



  • Montibel*lo, wygładzający krem balsam, nadający włosom teksturę. Włosy suche, trudne do ułożenia i/lub kręcone. 38zł/250 ml
  •  Loton, Termo-Spray do prostowania włosów, profesjonalna termoochrona włosów do 220' ok. 13zł/125 ml
  • Nivea, Diamond gloss, odżywka nadająca blask (mój ulubieniec) 8zł/200 ml
  •  Marc Anthony, Easy-Lites, spray rozjaśniający włosy 35 zł/90 ml 




  •  Avon, Naturals- scrub do ciała-wanilia 15zł / 200ml ( kupiłam go za 7 zł w megapromocji od znajomej konsultantki) 
  • Avon, Naturals- scrub do ciała-czekolada 15zł / 200ml ( --//--) 
  • Avon, Foot works zmiękczający krem do pięt 75 ml
  • Avon, Planet Spa- oczyszczająca maseczka do twarzy z glinką z tureckiej łaźni termalnej 7,99 zł/75 ml
 


  • Eucerin, Żel oczyszczający łagodnie i skutecznie oczyszcza skórę, usuwa nadmiar sebum 50 zł/200 ml
  • Dermika, Aktywny peeling enzymatyczny z papainą i żółtą glinką do cery tłustej i mieszanej 75 ml
  • Avon, Perfumy Spotlight
Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka
nuta serca: biała frezja, mimoza
nuta bazy: kaszmirowe drzewo sandałowe, waniliowe piżmo.

(jak dla mnie bomba!:)
85zł / 50ml (ja kupiłam je za niecałe 30 zł!:)



  • Life, nr. 19
  • Life, nr. 39
  • Pierre Rene- MIYO, nr. 27 baby blue
  • My Secret, Hot Colors nr. 179 yellow
  • My Secret, Hot Colors nr. 182 navy







  • Nivea, pomadka ochronna fruity shine- peach 4,8 g
  •  Ziaja, czekoladowy balsam do ust- masło kakaowe 10 ml
  •  FM, owocowy błyszczyk do ust 15 ml  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • Avon, perełki brązujące, warm- nowa wersja, według strony wizaż.pl perełki są baardzo drogie 52zł / 22g, ja je kupiłam za 19,90 zł:)





To byłoby na tyle jeśli chodzi o moje kosmetyczne nowości. Chciałam Wam jeszcze pokazać moje hybrydowe pazurki , które wykonałam sama, pierwszy raz:) 
Lakier hybrydowy kupiłam na allegro za niecałe 7 zł;)


 Pozdrawiam serdecznie!:)
buziaki;*


27 komentarzy:

  1. Piękne te pazurki, chciałabym też już nosić hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. znam odżywkę Nivea i maseczkę Planet Spa - super kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywka jest jak dla mnie najlepsza! co do maseczki to jeszcze jej nie używałam;)

      Usuń
  3. Fajne zakupy, a kolory lakierów iście wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba uzupełnić zapasy po zimie energicznymi kolorami:)

      Usuń
  4. mam tą odżywkę nivea, jestem jak narazie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pomadka Nivei ma w sobie brokat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma w sobie maleńkie drobinki, ale naprawdę specjalnie dla Ciebie przyjrzałam się pomadce, wcześniej nawet ich nie zauważyłam bo są mikroskopijne. Pomadka jest hmm jakby to powiedzieć rzadka:) i wygląda troszkę jak błyszczyk, zapach jest cudny:)

      Usuń
    2. Kusi, ale nigdzie jej nie widziałam

      Usuń
  6. Lakier z MIYO w tym kolorze miałam dosyć długo, bardzo przyjemnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jakoś ostatnio bardzo polubiłam taki odcień niebieskiego;) idealnie będzie pasował latem

      Usuń
  7. bardzo jestem ciekawa co sądzisz o balsamie do ust Ziaji :). nawilża, długo się utrzymuje, ładnie pachnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest przecudny zresztą ja cała linia z masłem kakaowym poza tym długo utrzymuje się na ustach, nawilża je i zmiękcza:) Używam go już jakieś tydzień i jestem bardzo zadowolona. Już kiedyś miałam ten balsam do ust i ponownie się skusiłam;)

      Usuń
    2. dziękuję :) w takim razie lecę kupić!

      Usuń
  8. Serie z Avonu pachną pięknie, ale skuteczne nie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację niektóre produkty są do kitu...

      Usuń
  9. Fajne te nowości. Najbardziej ciekawią mnie lakiery, bo widzę całkiem sympatyczne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych nowości, część sama chętnie bym nabyła ;p piekne hybrydy, ja miałam hybrydy na swoim slubie i byłam bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER te nowości:)
    bardzo podobaja mi sie lakiery ktore zakupilas:))
    masz takie cudne dlugie paznokcie naprawde zazdroszcze:))

    co powiesz na wspólną obserwacje???
    jesli tak zacznij i zostaw komenta u mnie a na pewno się odwdzięczę:))
    http://artystkaa7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super ;) http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Duuże zakupy : )
    Ja też kilka dni temu zaczęłam przygodę z hybrydami i póki co jestem bardzo zadowolona : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...