Paznokciowy Klub, tydzień XIII- panterka + nowości od goodies.pl oraz biedronki :)


Witam Was moje Drogie po długiej, ponad tygodniowej nieobecności spowodowanej męczącą sesją. Znalazłam chwilkę na jeden post i znów wracam do książek bo przede mną jeszcze 3 ciężkie egzaminy.
Dzisiaj Chciałam Wam pokazać kolejny wzorek, który został wybrany na tydzień XIII 
w Paznokciowym Klubie, tym razem jest to motyw zwierzęcy a mianowicie... panterka.  
Wzorek ten wykonuję po raz pierwszy więc wybaczcie mi brak precyzji:)

Serdecznie zapraszam:)



Do zdobienia użyłam:




  • Eveline, 8w1 (baza)
  • Eveline, MiniMax, nr. 801
  • Sensique, Fantasy glitter, nr. 219
  • My Secret, nr. 121
  • My Secret, nr. 01
  • Seche Vite (top)
  • Dwustronna sonda, którą robiłam cętki:)










A teraz kilka moich nowości:)
Na początku zeszłego tygodnia przyszła do mnie paczuszka od goodies.pl wraz z 13 woskami <3, które prezentują się tak...


Kolejne nowości to moje łupy kosmetyczne z Biedronki, jednak okazuje się że w tym samym czasie Rossmann także miał promocję na te same produkty i w dodatku były tańsze. 
No cóż... to groszowe sprawy więc nie ma tragedii :D



  • Fruit kiss, mydełko o wiśniowym zapachu:) nie wiem co ze mną jest ostatnio ale ciągle otaczam się wiśniowymi zapachami:D
  • Farmona-Tutti Frutti, Olejek do kąpieli o zapachu dojrzałej wiśni oraz orzeźwiającej porzeczki x2, jestem w nim zakochana, dlatego jak tylko zobaczyłam je po tak przystępnej cenie postanowiłam kupić 2 sztuki
  • Lirene, Peeling gruboziarnisty do ciała, Stop Cellulit - mój ULUBIENIEC
  • BeBeauty, płyn micelarny- rozsławiony w blogosferze, warto poświecić mu więcej uwagi bo to bardzo dobry produkt
  • Dove, kremowy mus pod prysznic- miałam go już raz podczas testowania kosmetyków Dove na wizaż.pl i strasznie mi się spodobał, jego zapach, konsystencja... super:)
  • BeBeauty, zmywacz do paznokci,


To już wszystko:)
Co sądzicie o moim wzorku?
Czy też zrobiłyście "napad" na Biedronkę?
Pozdrawiam serdecznie!:)







15 komentarzy:

  1. Wzorek bardzo ładny :)
    Też zakupiłam kilka rzeczy w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszedł Ci ten wzorek! Bardzo mi się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. panterka wyszła prześwietnie ♥
    uważaj na ten zmywacz, bo już trochę o nich złego złyszałam,
    ja miałam różowy i wysuszał mi skórki, oby ten zielony taki nie był..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) A co do zmywacza to przypominało mi się ze akurat mój jest na wykończeniu i wpadł mi w ręce właśnie ten, kurcze szkoda ze nie czytalam żadnej opinii przed kupnem:/ ciekawe jak się spisze.

      Usuń
  4. śliczna panterka :) też jakiś czas temu robiłam :) I widzę kilka wosków, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa propozycja panterkowego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)hmmm takie kolorki sobie wybrałam dla poprawy nastroju

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wyszła Ci ta panterka ;) Sama muszę w końcu spróbować ją zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biało-różowa wersja panterki wygląda pięknie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...