Wosk Yankee Candle "Wedding Day"- Dzień Ślubu

Hej!;)



Chciałabym Wam dzisiaj powiedzieć co nieco o wosku
"Wedding Day"- Dzień Ślubu, który możecie znaleźć tutaj:
Zapraszam:)







O zapachu...
( źródło: goodies.pl)



”Długie oczekiwanie i jeszcze dłuższe przygotowania. Tygodnie (a nawet miesiące!) spędzone na poszukiwaniu idealnej sukni i najbardziej gustownych dodatków. Żmudna praca nad ułożeniem listy gości, skomponowaniem menu i nakreśleniem oprawy tej najważniejszej w życiu ceremonii. Łzy szczęścia, wielkie wzruszenie i szczery śmiech – to wszystko zostało w zaczarowany sposób zamknięte w białym wosku Wedding Day, który (już delikatnie podgrzany) pachnie niezwykle dziewczęcą, bardzo wyjątkową i niewinną kompozycją składającą się na bukiet białych kwiatów i nuty szlachetnych, słodkich owoców.”





Moja opinia:  
  

Wosk "Wedding Day"- Dzień Ślubu pachnie zupełnie inaczej w opakowaniu i inaczej gdy roztapia się w kominku. Niestety ale jestem nim rozczarowana, wyobrażałam sobie że, jeśli nosi taką nazwę musi być naprawdę wyjątkowy... no cóż nie jest. Zapach nie jest delikatny, wręcz przeciwnie jest ciężki i okropnie duszący w dodatku taki "babciny". Nie wyczuwam w nim nuty kwiatów, nie potrafię go porównać z innym podobnym zapachem, jako jedyny z mojej skromnej kolekcji (27 wosków) po prostu dla mnie śmierdzi!!!
Wiem że są wśród Was osoby, które za nim szaleją ale ja do nich nie należę.


Moja ocena: 
1/10




A co Wy o nim myślicie?
Pozdrawiam!;)







5 komentarzy:

  1. szkoda, ze ci się nie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten wosk, faktycznie jest taki babciny, mnie kojarzy się z perfumami (zapachem) starszej Pani ;)
    mimo to w niewielkim stężeniu podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedyny wosk jaki miałam i niestety zapach mi się nie spodobał, rzeczywiście jest taki babciny :/ Nie lubię tego typu zapachów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się nie podoba ten zapach ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...