Wosk Yankee Candle "Summer Scoop"- Pucharek z lodami

Hej:)



Dzisiaj powiem Wam kilka słów o wosku
"Summer Scoop"- Pucharek z lodami
możecie znaleźć go tutaj:
 Zapraszam!





O zapachu...
( źródło: goodies.pl)

„Waniliowy mus – odpowiednio zmrożony – podany w towarzystwie świeżo przygotowanego, słodkiego, truskawkowego sosu. Albo wielkie, pyszne lody – składające się z nałożonych naprzemiennie, śmietanowych i owocowych gałek. Po prostu doskonałe, letnie orzeźwienie i moc owocowej przygody. Inspiracja, która stała się pobudką do stworzenia niezwykle wakacyjnego wosku – Summer Scoop. Pozbawiona kalorii kompozycja pozwala zamienić każdy, nawet najbardziej pochmurny dzień w letnie, ciepłe popołudnie – esencja pobudza umysł i koi zmęczone bezbarwną codziennością zmysły, racząc je pyszną, truskawkowo-waniliową delicją.”

 



Moja opinia: 

Zapach wosku "Summer Scoop" idealnie trafia w mój gust. Musze przyznać że faktycznie przypomina mi pucharek z lodami, które są obsypane świeżymi owocami. Udało mi się w nim wyczuć aromat truskawki, maliny, jagody połączony z lekką kremową i subtelną nutą. Po kilku chwilach zdałam sobie sprawę że przypomina mi zapach Chupa Chups'a truskawkowo- jogurtowego!;) coś wspaniałego! 
Szkoda tylko że szybciutko znika i jest mało intensywny.


Moja ocena: 
8/10 




Miałyście kiedyś ten wosk?:)
Pozdrawiam!







6 komentarzy:

  1. Uwielbiam te woski, ale tego jeszcze nie miałam. Pewnie trafiłby w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie, szkoda że jest taki słaby, też mam takie odczucia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapachy różnych święc ,więc na pewno by mi się podobal;

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie zapachy takich świec, więc na pewno by mi się podobał ;

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...