Wosk Yankee Candle "Pink sands"- Różowe piaski + nowe pędzle "sunshade minerals" ♥

Hej!




Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję wosku a także, pokażę Wam co przyniósł dzisiaj do mnie listonosz;)
Opisuję dla Was wosk YC o nazwie
"Pink Sands"- Różowe piaski
Wosk jest obecnie w promocji, kosztuje 4,50 zł, zatem spieszcie się bo naprawdę warto!!!



O zapachu...
 
( źródło: goodies.pl)


„To nie jest sen utalentowanego surrealisty, albo twórcze szaleństwo grafika odpowiedzialnego za obróbkę wakacyjnych zdjęć! Plaża usypana z różowych piasków naprawdę istnieje! Żeby tam się dostać wystarczy dobrze rozgrzać wosk Pink Sands. Kiedy kompozycja zacznie unosić się w powietrzu – poczujemy zapach bajkowych, egzotycznych, kolorowych kwiatów wychylających się łapczywie w kierunku słonecznych promieni. Wkrótce też dotrze do nas aromat słodkiej wanilii i orzeźwiających cytrusów rosnących w gajach usadowionych na skraju fantazyjnych, różowych wydm.”



Moja opinia:  


 Wosk ten był wśród mojej pierwszej piątki zapaszków od Yankee Candle, jak widać nieuchronnie zbliża się do całkowitego zużycia. Specjalnie sobie go odpaliłam w tej chwili by powiedzieć Wam o nim wszystko jak najdokładniej ( zawszę tak robię), żebyście wiedziały co Was czeka ;) Nie wiem jak to się stało ale pierwsza piątka moich wosków najbardziej przypadła mi do gustu, ale moje grono ulubieńców powiększa się... przy kolejnych dostawach ;D Zatem "Pink Sands"- Różowe piaski to bardzo świeży, orzeźwiający i delikatny zapach. Przypomina mi dzień spędzony na plaży, morską bryzę, ciepły wiaterek, nagrzany piasek... wszystko co związane z wakacjami nad morzem;) Wyczuwam w nim subtelną, słodką, waniliową oraz owocową nutę ale oczywiście nienachalną. Zapach w 100% poprawia mi nastrój i przenosi w ciepłe kraje;)
Dziewczyny wosk jest naprawdę wart uwagi;) 
 
Moja ocena: 
10/10



***

Moje Drogie dziś zawitał do mnie listonosz z maleńką paczuszką a w niej... nowy zestaw pędzli do makijażu Sunshade Minerals. Przyznam się, że podpatrzyłam je na blogu u Justyny.K. 
Można je kupić na allegro za niewielką sumę 39 zł + koszt przesyłki, w skład zestawu wchodzi 9 pędzli z syntetycznego włosia HD- są bardzo delikatne i mięciutkie. Pędzle zapakowane są w jasne, materiałowe i kobiece etui. Cieszę się że są w miarę krótkie, zawsze można je zmieścić w torebce;)






Co sądzicie o powyższym wosku?:)
Pozdrawiam serdecznie!;)






4 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy tego wosku, bałam się, że ta słodycz stłumi i zdominuję całość, ale widzę, że się myliłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pędzelki :) ale chyba jednak wole naturalne włosie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też naturalne ale wole syntetyczne, są mięciutkie, delikatne;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...