Wosk Yankee Candle "Pink Dragon Fruit"- Smoczy Owoc

Cześć Dziewczyny!;)


Dzisiaj piszę dla Was po raz trzeci a to dlatego że w weekend nie dam rady zamieścić żadnego wpisu. Chciałam Wam opowiedzieć o wosku "Pink Dragon Fruit"- Smoczy Owoc, który kupiłam na samym początku mojej przygody z woskami YC, więc mam do niego sentyment;) Obecnie jest to zapach miesiąca i możecie go dostać za jedyne 4,50 zł, wystarczy wejść na poniższą stronę:




O zapachu...
 
 
( źródło: goodies.pl)



„Pitaja zakwita tylko w nocy. W dzień natomiast – kusi aromatem oryginalnych, żywo różowych owoców. To właśnie one – truskawkowe gruszki – zebrane zostały na meksykańskich wakacjach, doskonale spreparowane i zamienione w sporą ilość wonnych olejków. Esencja wprost z serca smoczego owocu trafiła następnie do wnętrza wosku – aromatycznego, słodkiego, egzotycznego. Pink Dragon Fruit to zapachowy monochromatyzm w najlepszym wydaniu – długo wyczekiwana randka z meksykańską królową nocy, pachnąca aromatem truskawkowej gruszki i czarująca minimalistyczną formą zaklętą w różowym wosku.”






Jak widzicie wosk jest już na wykończeniu;)


Moja opinia: 


To kolejny wosk, który należy do moich ulubieńców, wiedziałam to gdy rozpaliłam go już po raz pierwszy. Jak już wiecie lubię wszelkie owocowe zapachy. "Pink Dragon Fruit"- Smoczy Owoc jest słodki, owocowy ale w żadnym wypadku nie jest mdlący wręcz przeciwnie jest świeży. Aromat tego wosku jest bardzo egzotyczny, soczysty i niesamowicie przyjemny. Czuję w nim także jakąś kwaskową nutę, która bardzo mi odpowiada, moim zdaniem aromaty w nim zawarte tworzą cudowną i świetnie dobraną kompozycję. Kojarzy mi się z wakacjami, plażą, morzem ;)
Zapach baaaaardzo długo utrzymuje się w pomieszczeniu i jest dosyć intensywny.




Moja ocena: 
 
10/10


Lubicie ten wosk?:)
Pozdrawiam!





8 komentarzy:

  1. Z chęcią go wypróbuje - mam nadzieję, że jest ożywiający w sam raz na śnieżne i zimne wieczory :) Moze dołączy do mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na takie dni jak dzisiejszy jest wprost idealny!;)

      Usuń
  2. Oj zamówię sobie, co mi tam :) Skoro tak chwalisz :P Wszystko co PINK to kocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest świetny, mam nadzieję że i Tobie przypadnie do gustu;)

      Usuń
  3. zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie jakoś te zapaszki nie kuszą, chociaż ta nazwa mnie ciekawi ;d

    Jeśli jeszcze nie bierzesz udziału,zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku a mnie kuszą ogromnie! Już nie wyobrażam sobie że wieczorem nie odpalę kominka z moimi ulubionymi woskami;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...