Wosk Yankee Candle "A Child's Wish"- Dziecięce marzenie

Hej:)



Dzisiaj mam dla Was recenzję wosku, który znajduje się w mojej kolekcji, jest nim
"A Child's Wish"- Dziecięce marzenie
Możecie go znaleźć tutaj:
Zapraszam;)





O zapachu...
 
( źródło: goodies.pl)


’’Kompozycja beztroska jak zabawa w gronie małoletnich przyjaciół i gwarantująca poczucie bezpieczeństwa kojarzące się z pełną miłości opieką kochanych rodziców. Pachnąca najpiękniejszym bukietem kwiatów – ale nie tym, który kupić można w osiedlowej kwiaciarni! Pąki zamknięte w wosku
A Child Wish to płatki ozdabiające wszystkimi kolorami tęczy wiosenną łąkę – nasz ulubiony plac dziecięcych zabaw i miejsce, do którego z czułością wracamy wspomnieniami. A Child Wish to powrót do dzieciństwa – sielskiego, beztroskiego, czeszącego jasne włosy świeżym wiatrem. To kompozycja cudowna, radosna i bezpieczna – idealna dla marzycieli i idealistów.’’






Moja opinia:  
 
Zapach wosku A Child's Wish jest baaardzo subtelny, niemalże niewyczuwalny. Po odpaleniu moje mieszkanie wypełnia aromat wiosennych, polnych kwiatów. Kojarzy mi się także, ze świeżym praniem. Zapach jest jednak dla mnie za bardzo delikatny, szybciutko znika z pomieszczenia.
Myślę że nie sięgnę po niego kolejny raz. 
 

Moja ocena:
 
 
5/10






Pozdrawiam!:)








5 komentarzy:

  1. Nie lubię, gdy zapach jest na moment, a potem czuć już tylko wosk. Szkoda, bo chciałam sięgnąć po Child's Wish ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go miałam i mam podobne zdanie. Nic specjalnego.
    Mój ulubiony ostatnio to fireside treats. Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zgadzam się z Tobą, uwielbiam fireside treats:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...