Recenzja, Wibo Glamour Nails, nr. 7

Hej!;)



Mam dzisiaj dla Was recenzję lakieru
 Wibo Glamour Nails nr.7
Zapraszam! ;) 





Podstawowe informacje

Marka: Wibo
Seria: Glamour nails
Numer: 7
Kolor: ciemnoniebieski a w nim zatopione srebrne i złote drobinki maleńkiego brokatu
Pojemność: 9,5 ml
Pędzelek: długi i cienki
Krycie: po jednej warstwie niestety zostają prześwity natomiast dwie kryją już całkowicie
Konsystencja: lakierowi bliżej do rzadkiego niż do gęstego 
Wykończenie: paznokcie są gładziutkie o perłowo-metalicznym wykończeniu
Wysychanie: pierwsza warstwa lakieru schnie bardzo szybko natomiast aby wyschła druga warstwa potrzeba troszkę więcej czasu, jak przy każdym lakierze ;)
Trwałość: lakier miałam na paznokciach 3 dni, po tym czasie zaczął odpryskiwać
 Zmywanie: zmywa się troszkę gorzej niż zwykłe lakiery, przez swoje drobinki
Dostępność: Rossmann
Cena: około 7 zł

Moja opinia: 
Lakier bardzo zaciekawił mnie swoimi drobinkami dlatego postanowiłam go kupić dodatkowo był w promocji -40%;) nie żałuję mojej decyzji. Lakier jest prześliczny a konkretnie jego kolor, ponieważ trwałość pozostawia sobie wiele do życzenia, u mnie to tylko 3 dni później ściera się i niesamowicie odpryskuje. Lakier prześlicznie się iskrzy, jest idealny na obecny karnawałowy okres. Paznokcie wyglądają nieziemsko, ślicznie się błyszczą.
Polecam, ponieważ robi wrażenie!;)
 
Moja ocena:
8/10 













 Co o nim sądzicie?:)
Pozdrawiam.


K.





 

5 komentarzy:

  1. Też go mam, jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na długich paznokciach wygląda rewelacyjnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje, ja mam z tej serii złoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale z niego błyskotka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...