Paznokciowy Klub, tydzień X- ombre

Hej:)




Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kolejny wzorek do wykonania w Paznokciowym Klubie, dla przypomnienia to już 10 Tydzień, niestety 8 i 9 opuściłam, nie miałam zbyt wiele czasu.
Zdobienie na 10 tydzień to OMBRE;)
Nieczęsto zdarza mi się w ten sposób malować paznokcie, wybaczcie mi to dopiero mój drugi raz.
Zapraszam!;)





Do zdobienia użyłam:



  • My Secret, nr. 121
  • Essence, nr. 121 golden fever
  • Wibo, nr. 351
  • Sensique, nr. 219
  • mini hologramy











Co o tym sądzicie?:)
Pozdrawiam!







7 komentarzy:

  1. Wybrałaś trudne kolory, mnie ombre w ogóle nie wychodzi :/ Ale efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też słabo wychodzi, nie wiem jak niektóre dziewczyny wykonują to zdobienie bez niewidocznego "przejścia" kolorów;) ja niestety tak nie potrafię. Dzięki za miłe słowo;)

      Usuń
  2. No kolorki trudne, ale jak na 2 raz okej. ja nigdy jeszcze nie próbowałam ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...