Mięta & Złoto + mini haul

Hej!;)



Mam dzisiaj dla Was nowe zdobienie na moich pazurkach + maleńki haul. 
Dawno nie używałam miętowego koloru, zazwyczaj nakładam go latem i wiosną, ale teraz postanowiłam zaszaleć:) Nie wiem czy pamiętacie ale chyba 2-3 lata temu co 2 dziewczyna na ulicy 
miała na paznokciach miętę, istny szał;) 
Sama uwielbiam ten kolor i wiem że, nigdy się z nim nie rozstanę:)
Tak więc... zapraszam do oglądania:)





 Do zdobienia użyłam:


  • Eveline, 8w1 (baza)
  • Essence, Colour&Go, nr. 146 that'swhat i mint! (mój miętowy ulubieniec)
  • Essence, Colour&Go, nr.121 golden fever
  • Sensique, Fantasy glitter, nr. 219
  • Seche Vite (top)








 A teraz moje ostatnie małe zakupki...




  • Dove, Go fresh,  antyperspirant w aerozolu (mój drugi świeży ulubieniec wśród Dove, często do niego wracam)
  • Bourjois, Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu
  • Eva, Pielęgnacyjny krem do rąk- Len
  • Green Pharmacy, Olejek łopianowy z czerwoną papryką, pobudza wzrost włosów ( ciekawe co z tego będzie :D
  • Flormar, Loose powder, nr. 03 (To już moje 2 opakowanie tego pudru, jest bardzo fajny, ładnie matuje, do kupienia na allegro za ok. 25 zł, posiada dużą pojemność aż 18g - warto!)
  • Bielenda, Masełko do ust- wiśnia ( ostatnio zaczęłam szaleć na punkcie wiśniowych kosmetyków, postanowiłam kupić sobie to masełko ponieważ moje malinowe zostało uprane w pralce i niestety już się nie nadaje, tym razem chciałam postawić na wiśnię!:)



Jak Wam się podoba mój manicure? 
Czy miałyście których kosmetyk z mojego mini haul'a? Jak się sprawdził?:)
Pozdrawiam gorąco!



 






25 komentarzy:

  1. Bardzo fajny odcień mięty :) Ze srebrem również dobrze by się komponował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wolę ze złotem ;) cieplej się wtedy prezentuje

      Usuń
  2. jakie piękne :) ja ostatnio głównie piasków używam bo brak mi cierpliwości a szybko schną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny miętusek :) fajnie się prezentuje w połączeniu ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mięta prezentuje się świetnie z tym złotem.


    Czy tylko mi pogrubione napisy z minihaulu nakładają się na dalszą część tekstu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i oryginalne zdobienie ;)
    Co do zakupów - ciekawi mnie olejek łopianowy, ja używam ze skrzypem - ale to dopiero początek używania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki;) ciekawe czy te nasze olejki cokolwiek zdzialaja:)

      Usuń
  6. mięta nieziemsko mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny miętowy lakier, ja nie mam żądnego! :( Muszę w końcu jakiś kupić :D Co do Twojego haul'a to nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Najpiekniejsza mieta jaka do tej pory mialam:)

      Usuń
  9. Bardzo ładne połączenie, śliczna mięta z Essence <3 Płyn z Bourjois bardzo polecam, miałam wiele razy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) wiele dobrego słyszałam o tym płynie:)

      Usuń
  10. Haha, kiedyś faktycznie był ogromny szał na miętę. Ja też mam miętowy lakier, ale zostawiłam go na cieplejsze miesiące :) Uwielbiam połączenie mięty ze złotem :). Ten puder z flormaru mnie zainteresował. Właśnie wykończyłam mój z MySecret i szukam jakiegoś zamiennika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też uwielbiam miętę&złoto;) a co do pudru... warto spróbować! ;)

      Usuń
  11. Genialny kolorek :) A jeśli chodzi o to masełko do ust, to ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem, jednak w końcu wyszłam ze sklepu bez niego :P Daj koniecznie znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zrobię o nim recenzję;) wygląda i smakuje wyśmienicie ;D

      Usuń
  12. What cute mani. I love this colors combination :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...