Lato w środku zimy;)

Cześć:)





Moje kochane przychodzę dzisiaj do Was z nowym manicure. Już dawno nic nie wstawiałam, ostatnio byłam nieco zabiegana, dodatkowo egzaminy na uczelni... ale wreszcie znalazłam troszkę czasu;) 
Moje pazurki nie współgrają z obecną porą roku, postanowiłam wnieść w mój manicure troszkę pozytywnej, letniej energii;) Zapraszam!




Lakiery, których użyłam:





  • Sally Hansen, Xtreme wear, nr. 405- Coral Reef
  • Golden Rose-Selene, nr. 141
  • Seche Vite, utwardzacz
  • Sensique, Fantasy Glitter, nr. 219 










Co o nich sądzicie?:)
Pozdrawiam!









17 komentarzy:

  1. ten róż jest przepiękny ! Musze się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardziej koralowy niż różowy, mój aparat troszkę go oziębił;) dostaniesz go w Naturze za jedyne 9,99zł;)!!!

      Usuń
  2. ciekawie połączyłaś, lubię kolorowe paznokcie przy szarej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł! Kolorek złota bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kolorystyka, miła odmiana od wszechobecnej szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowy lakier - świetny kolor, bardzo mi się podoba. Chyba nawet tego czerwonego pazurka bym sobie podarowała, wolałabym wszystkie różowe. Ładne masz paznokcie, piękny kształt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki ;) Co zmalowałaś na kciuku ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się ten manicure! Szczególnie te złote koncówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł jest świetny, bardzo podobają mi się złote końcówki, ale masz też przepiękny kształt paznokci, na których chyba wszystko wyglądałoby pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku ile miłych słów... Bardzo dziękuje: *

      Usuń
  9. Gdy pogoda za oknem nie dopisuje, warto zaszaleć z kolorami:) W ten sposób można zwiększyć stężenie endorfin;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...