Co znajduje sie w mojej torebce? ;)


Cześć dziewczyny!



Ostatnio  zaczęłam oglądać filmiki na yt odnośnie zawartości torebek, postanowiłam więc zrobić dla Was wpis o takiej właśnie tematyce, czyli będzie lekko i przyjemnie!
Zapraszam!:)

Są takie dni, że w mojej torebce można znaleźć dosłownie wszystko i wtedy waży 100kg;D, a czasami stawiam na minimalizm i wkładam tylko niezbędne rzeczy ( ale to naprawdę rzadko). W moim przypadku jest tak: im większa torebka tym więcej w niej drobiazgów.
Dzisiaj przedstawię Wam zwyczajną, podstawową zawartość mojej torebki;)

Zacznę od tego, iż torebeczka pochodzi z H&M jej regularna cena to 149 zł natomiast jakupiłam ją o 25% taniej ponieważ wydrukowałam sobie kuponik;)




  1. Etui wraz z kluczami
  2. Portfel
  3. Pendrive
  4. Słuchawki do telefonu 
  5. Tablet ( na którym zazwyczaj czytam książki)





    6.  Perfumy, w tym przypadku D&G The One
    7.  Pudełeczko wraz z tamponami
    8.  Miniaturowe gumy miętowe
    9.  Pilniczek
   10. Kosmetyczka z niezbędnymi kosmetykami, które niebawem przedstawię;)
   11. Etui na wkładki higieniczne
   12. Żel antybakteryjny
   13. Krem do rąk
   14. Długopis
   15. Chusteczki higieniczne
   16. Pokrowiec wraz z lusterkiem
   17. Kalendarz



    Teraz wyliczę Wam co znajduje się w mojej miniaturowej kosmetyczce, kupiłam ją w Avon jakiś czas temu;)

    1. Mary Kay at play, teddy bare (mój ukochany nudziakowy błyszczyk) KLIK
    2. Wibo, Eliksir, nr. 07 ( nigdy jej nie wyjmuje z torebki, uwielbiam ją) KLIK
    3. Catrice, Ultimate Shine Gel Colour, nr. 080 russian violette ( kolejna pomadka z która nigdy się nie rozstaję;)
    4. Catrice, Ultimate Colour, nr. 010 be natural! ( moja ulubiona pomadka nude, bez której nie wyobrażam sobie życia;D
    5. Bourjois, Naturalna pomadka, nr. 08 rose delicat, ( to mój kolejny ulubieniec w kolorze przybrudzonego różu, jest bardzo naturalna i lekko podkreśla kolor ust, według mnie kolor nadaje sie na każdą okazję)
    6. Nivea, Malinowe masełko do ust
    7. Bielenda, Wiśniowe masełko do ust (Mam go od niedawna ale od czasu zakupu nie opuszcza mnie na krok, zapach cudowny i naturalny, nadaje lekki bordowy odcień- niebawem recenzja)
    8. Nawilżające krople do oczu ( ze względu na moją "suchość oczu")
    9. Nivea, Kojący krem przeciw odparzeniom ( kremu tego używam głównie na dłonie gdy są naprawdę szorstkie i nie nawilżone, głownie tak się dzieje zimą, to mój malutki S.O.S )
    10. Lustereczko
    11. Essence, All about matt! ( jeden z moich ulubionych pudrów, czasem muszę w ciągu dnia przypudrować nosek :)
    12. Sephora, miniaturowy tusz do rzęs
    13. Sephora, miniaturowa kredka do oczu
    14. Sephora, pędzelek do malowania ust ( używam go przy nakładaniu masełek na usta, nakładanie palcem jest niehigieniczne moim zdaniem, ok w domu jeszcze rozumiem ale jadąc autobusem tramwajem... nie ogarniam :D
     (miniaturowe produkty 12, 13 i 14 pochodzą z mojej palety z Sephory)


    To już wszystko!;)
    Pozdrawiam.








    3 komentarze:

    1. Ale tego dużo ! :D Umnietak samo , tylko jeszcze milion niepotrzebnych karteczek i papierków :P Pomyśleć że faceci noszą przy sobie tlyko portfel i klucze :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dużo? Kochana to jeszcze nic;D ha ha dobrze że nie jestem facetem;D

        Usuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...