Wosk Yankee Candle "Turquoise Sky"- Turkusowe niebo

Cześć!


Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję wosku
"Turquoise Sky"- Turkusowe niebo
Możecie go znaleźć na stronie sklepu internetowego goodies.pl, niżej podaje link:
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/124-turkusowe-niebo-turquoise-sky.html
Jeśli chodzi o ten zapach...jestem całkowicie na tak! Chcecie się dowiedzieć czemu?:)

Zapraszam! 






O zapachu...
( źródło: goodies.pl)
 
 
„Doskonale błękitny wosk Turquoise Sky zamyka w sobie magię lazurowego oceanu, bezchmurnego nieba i jasnego, ożywczego wiatru. Morska bryza niesie za sobą wyjątkową świeżość, która – w ulotnych momentach – zamienia się w woń zebranej gdzieś po drodze morskiej trawy i nutę skradzionego ze straganu z egzotycznymi balsamami piżma. Rześko, cudownie tropikalnie i nieco tajemniczo. Wosk Turquoise Sky to podróż odbyta na skrzydłach wiatru pędzącego po najodleglejszych, najbardziej bajecznych zakątkach globu i wzbijającego się ostatecznie w stronę turkusowego, bezchmurnego nieba.”
 



Moja opinia: 


Wosk "Turquoise Sky" zaliczam do moich ulubionych:) Jest cudowny! Przede wszystkim świeży, intensywny i jednocześnie orzeźwiający. Jak już wiecie uwielbiam woski, które mają w sobie nutkę męskiego zapachu, piżma, ten właśnie taki jest. Jego aromat bardzo długo utrzymuje się w pomieszczeniu. Gdy rozpalam kominek i wrzucam ten wosk, zamykam oczy, moje pierwsze skojarzenia to woda, morze, plaża, upał, słońce, po prostu wakacje! ;)


Moja ocena:


10/10




Zdjęcia, które wrzucam ukazują jedynie resztki mojego wosku. Oszczędzam go strasznie i odkładam na szczególną chwilę;D Jest moim numerem 1 w kolejnym zamówieniu. 


 





Miałyście kiedyś ten wosk?;)
Pozdrawiam!



K.



4 komentarze:

  1. nie miałam go, ale kolor przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli lubisz lekko meskie zapachy to warto go miec ;)

      Usuń
  2. Ja niestety nie miałam żadnego wosku ale sam obrazeczek już by mnie zachęcił do kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie wiesz co tracisz, sprobuj jeden raz a zobaczysz ze sie uzaleznisz;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...