Wosk Yankee Candle "Snow In Love"- śnieżna miłość

 

Witam!:)



Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami moją opinią na temat wosku 
Snow In Love- Śnieżna miłość
tutaj możecie go znaleźć:
 
 
 





O zapachu...
( źródło: goodies.pl)




„Zima lubi dzieci najbardziej na świecie, a Yankee Candle potrafi wszystkich, nawet największych zmarzluchów przekonać do tego, że nawet największy śnieg i mróz można pokochać. Wszystko za sprawą Snow In Love – zjawiskowej, zamkniętej w jasnym wosku mieszanki, która pachnie jak poranny, grudniowy spacer, albo jak szalona przejażdżka na sankach. A to przez obecność nut nawiązujących do zapachu leśnych, przykrytych śnieżną kołdrą drzew połączonych ze świeżym aromatem mroźnego powietrza. Tak przygotowana kompozycja pobudza, napawa energią i sprawia, że nawet największy śnieg i mróz zaczynamy postrzegać w innym, zdecydowanie bardziej pozytywnym świetle.”
 






Moja opinia:  
 
 
 Wosk "Snow In Love"- śnieżna miłość, jest bardzo delikatny i orzeźwiający. 
Wyczuwam  w nim drzewne oraz pudrowe nuty zapachowe dodam , że jest lekko słodki.
Jeśli chodzi o intensywność, niestety zawiodłam się, bardzo szybko ulatnia się i znika.
Muszę przyznać że ten wosk ma w sobie coś podobnego, jakąś nutę do Baby Powder, co niekoniecznie mi odpowiada. Myślę że kolejny raz nie sięgnę po niego.
 

Moja ocena:

4/10








 Miałyście kiedyś ten wosk?
Jakie są Wasze odczucia?
Pozdrawiam! ;)




K.

6 komentarzy:

  1. Mam, ale jeszcze nie paliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, jeszcze nie paliłam, mam nadzieję, że mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam żadnego z YC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam sobie go właśnie zamówić ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu w którym do wygrania jest sukienka od Pretty Women :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam dużą świece na swieta i jak powąchałam sam słój to nie byłam przekonana, ale po odpaleniu jest to bardzo lekki i przyjemny zapach, o pudrowych tonach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...