Wosk Yankee Candle "Pineapple Cilantro"- Kolendra i ananas

Witam!:)



Dzisiaj przygotowałam dla Was notkę odnośnie wosku 
"Pineapple Cilantro"- Kolendra i ananas 
Powyższy wosk możecie znaleźć tutaj:
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/108-kolendra-i-ananas-pineapple-cilantro.html#

Zapraszam!




 
O zapachu...
( źródło: goodies.pl)

„Ananasowy, mocno zamrożony i w pełni naturalny sorbet zaserwowany z listkiem aromatycznej kolendry – to przepis na letni koktajl idealny. To także receptura sprawdzająca się podczas domowych sesji aromaterapeutycznych! Wosk Pineapple Cilantro tworzy niekonwencjonalny miszmasz i swoim zapachem – wyczuwalnym w chwilę po podgrzaniu – kreuje atmosferę cudownych wakacji przeżywanych na tropikalnej wyspie. Gorące słońce, czysta plaża, lazurowa woda, świeża, pachnąca solą bryza i... zimny, ananasowy sorbet z dodatkiem kolendry! Marzenia o raju zamieniają się w prawdę, a rzeczywistość zaczyna pachnieć egzotyką!”







Moja opinia:  

Wosk Pineapple Cilantro jest egzotyczny, mocno owocowy a zarazem słodziutki.  
Nuta ananasa jest w nim dosyć mocno zaznaczona , jego zapach jest bardzo naturalny i nie przytłaczający. Wyczuwam w nim także odrobinę słodkiego zapachu kokosa. 
Wszystko tworzy znakomitą, subtelną kompozycję. 
Wosk jest idealny na chłodne, zimowe dni, ponieważ uwalnia słodki, przyjemny zapach, przenosi nas w tropiki i otula ciepłem, to znakomita odskocznia od panującej obecnie aury;)
Bardzo przypadł mi do gustu, kupię go na pewno gdy się skończy:)
 

Moja ocena:
8/10







Miałyście już ten wosk?:)
Pozdrawiam!



K.






8 komentarzy:

  1. masz piękny kominek:) hm tego zapachu nie znam, ale już mi się podoba:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana, kupiłam w Carrefour;D

      Usuń
  2. Brzmi świetnie! Śliczny kominek :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam sentyment do tego wosku - mój pierwszy odpalony zapach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie jest wyjątkowy dla Ciebie i nie mówię tylko o zapachu;)

      Usuń
  4. uwielbiam słodkie zapachy :)
    śliczny masz kominek :) ja mam taki najzwyklejszy biały bez żadnych ozdóbek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana;) widziałam Twój, miałam taki sam ale postanowiłam kupić większy:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...