Wosk Yankee Candle "Christmas Eve"- Wigilia Bożego Narodzenia

Cześć!



Ostatnio zaczęłam rozpalać świąteczne woski, w końcu Boże Narodzenie tuż tuż:)
Pierwszy świąteczny zapach, który Wam opiszę to 
"Christmas Eve"- Wigilia Bożego Narodzenia
Możecie go znaleźć w sklepie goodies.pl, a dokładnie tutaj:
Obecnie ten wosk jest zapachem miesiąca (grudzień) i możecie go dostać za jedyne 4,50zł, standardowa cena to 6 zł. Korzystajcie więc z promocji. 
Jeśli chodzi o ten zapach, to warto!!!





O zapachu...
( źródło: goodies.pl)



„W oczekiwaniu na pojawienie się na niebie „tej” pierwszej gwiazdy – dobrze jest potrenować cierpliwość i wprowadzać się stopniowo w świąteczny nastrój. Jak to zrobić? Wystarczy zasiąść wygodnie w fotelu, otulić się ciepłym pledem, zaparzyć herbatę i rozgrzać wosk Christmas Eve. Wigilijna tarteletka od Yankee Candle to miszmasz słodkich śliwek i owoców kandyzowanych. Całość pachnie i smakuje jak najwytrawniejszy, grudniowy keks i pozwala na to, aby delektować się świąteczną atmosferą przez 365 dni w roku. Bo wosk Christmas Eve to hołd dla bożonarodzeniowej atmosfery i esencja wigilijnego oczekiwania na pierwszą gwiazdkę.”









Moja opinia:  


 Wosk "Christmas Eve" całkowicie mnie zaskoczył, pozytywnie oczywiście;) Na początku myślałam, że pewnie zawarty jest w nim zapach cynamonu, sosnowych igieł i ogólnie że będzie ciężkim świątecznym aromatem. A tu proszę...jest lekko słodki, posiada owocowe nuty, wyczuwam  w nim malinę , czereśnię, jabłko. Może to śmiesznie zabrzmi ale kojarzy mi się z kompotem z suszonych owoców. 
Jest dosyć intensywny, powoli otula moje zmysły oraz  mieszkanie.
Pozwala się zrelaksować i cieszyc się przyjemnym subtelnym zapachem Świąt.
Z pewnością kupię ten wosk kolejny raz!





Moja ocena:

9/10






Miałyście już ten zapach?:)
Jakie są Wasze odczucia?
Pozdrawiam:)




K.








8 komentarzy:

  1. Ja zakupiłam ten zapach parę dni temu i jestem zachwycona ślicznym zapachem. Mam też post na jego temat na http://mela-beauty.blogspot.com/2013/12/swiateczne-zapacht-yankee.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dodałam Cie do obserwowanych blogów i do +google. Postaram się często cię odwiedzać i zostawiać szczere komentarze. Zapraszam do siebie na www.mela-beauty.blogspot.com i jeśli Ci się spodoba do dodania mojego bloga do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym może bym się polubiła, uwielbiam zapach malin :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wosków które do tej pory kupiłam podobał mi się tylko fireside treats. Cudo.
    Tego nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mialam wymienionego przez Ciebie ;) musze go przetestowac :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...