Wosk Yankee Candle "Baby Powder"- puder dla niemowląt

 

Hej!;)



Przychodze dzisiaj do Was moje drogie z notką dotyczącą wosku Yankee Candle 
Baby Powder- Puder dla niemowląt,
tutaj możecie go znaleźć:



Zapraszam!





O zapachu...
( źródło:goodies.pl)




„Szczelnie otula całe ciało i skutecznie niweluje drażniący ból. Pachnie czystością, świeżością i niewinnością i kojarzy się z dziecięcą beztroską oraz czułą miłością. Dziecięcy puder to element powszechnie wykorzystywany przez największym mistrzów perfumeryjnych. Artyści kreujący najcudowniejsze i najmocniej chwalone zapachy wiedzą, że to właśnie ten aromat – czy to umieszczony w bazie kompozycji, czy uwalniający się dopiero po kilku godzinach – potrafi najmocniej przekonać do zawartości zdobnego flakonika. Tak samo jest z woskiem Baby Powder, który już w chwilę po rozgrzaniu rozkochuje w sobie świeżymi, pudrowymi aromatami.”








Moja opinia:  

Wiele naczytałam się o tym jaki ten zapach jest cudowny więc kupiłam aż 2 sztuki przy jednym zamówieniu. Opis zapachu wosku również wydaje się zachęcający, lubię zapach pudru dla niemowląt, ale niestety woskowi bardzo wiele do niego brakuje.
Po pierwsze jest bardzo intensywny, co jest pewnie plusem dla Was lubiących ten zapach, niestety mnie zdecydowanie odrzuca, mało tego dostaję dziwnych napadów kaszlu oraz czuję że drapie mnie gardło. Niestety ale zaczęła mnie boleć głowa po 5 minutach od rozpalenia wosku. To jedyny wosk na który tak tragicznie reaguję. Zapach moim zdaniem jest sztuczny, drażniący i za bardzo przytłaczający, nie ma nic wspólnego z rześkim i świeżym powietrzem. Zaczęłam go mieszać z innymi woskami i nie jest aż tak źle.
To jest moja opinia, każda z Nas ma inny gust:)
Zdecydowanie kolejny raz już po niego nie sięgnę.





Moja ocena:

1/10




Pozdrawiam!:)




6 komentarzy:

  1. Kurczę, jeszcze nie miałam żadnego wosku YC i nie mam gdzie kupić stacjonarnie. Przez internet trochę się boję, że skończy się to tak jak w Twoim przypadku - kupię coś co innym się podoba, a nie mnie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga... Na stronie goodies.pl masz podane kategorie zapachów np. świeże, rześkie, owocowe itd. Wystarczy że wiesz jakie zapachy najbardziej lubisz. Mam około 30 wosków i tylko ten jedyny mnie rozczarował. Dlatego warto spróbować;)

      Usuń
  2. Ja z tych świeżych, "czystych" zapachów najbardziej lubię fluffy towels :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...